מחזור מוצלח עבר הלילה (בין שבת לראשון) על שני שחקני נבחרת ישראל ב-MLS, לפחות ברמה האישית. ליאל עבדה הבקיע את שערו הרביעי העונה ב-1:3 של שארלוט בחוץ על סינסינטי, בעוד תאי בריבו הבקיע את שערו השלישי - אך לא הצליח לעצור את הרצף השלילי של פילדלפיה יוניון.
שארלוט ועבדה הגיעו למשחק הביתי הלילה עם שני הפסדים רצופים באמתחתם, אך הצליחו לחזור למסלול הניצחונות כאמור. השער הראשון של האורחת הגיע בדקה ה-20 לאחר שעבדה כדרר מעט ומצא במסירה קצרה את אשלי ווסטווד האנגלי - שהגביה בנגיעה ומצא את יורי טבארס - שדחק מקרוב. שתי דקות לאחר מכן שארלוט חטפה כדור בחלק המגרש של יריבתה, ועבדה שקיבל כדור ברחבה מווסטווד (בישול שני) בעט בצורה נפלאה ברגל שמאל לרשת הגבוהה ולא הותיר לשוער שום סיכוי.
2 צפייה בגלריה
שחקן שארלוט ליאל עבדה
שחקן שארלוט ליאל עבדה
שער רביעי העונה. ליאל עבדה
(Katie Stratman/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן פילדלפיה יוניון תאי בריבו
שחקן פילדלפיה יוניון תאי בריבו
כבש, אבל קבוצתו הפסידה. תאי בריבו
(David Kirouac/Reuters)
דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה החזיר לוציאנו אקוסטה את סינסינטי למשחק עם שער מצמק שהלחיץ מעט את האורחת. אקוסטה קיבל הזדמנות גם להשוות, אך החטיא מהנקודה הלבנה בדקה ה-48 ובדקה ה-66 ראה את ווסטווד מוסיף בישול שלישי במשחק, הפעם לקרווין ורגאס. שש דקות לאחר מכן נותרה המארחת בעשרה שחקנים וכאן כבר הרוח יצאה לה מהמפרשים. עבדה הוחלף בדקה ה-93, ושארלוט אספה שלוש נקודות.
יש לציין שסינסינטי היא מוליכת הקונפרנס המזרחי והגיעה למשחק נגד שארלוט עם רצף של שלושה ניצחונות - שכאמור, נקטע הלילה בידי עבדה וחבריו.
כאמור, גם בריבו הבקיע, אך לצערו זה לא עזר לקבוצתו, פילדלפיה יוניון, לצאת מהמשבר בו היא נמצאת. פילי הגיעה למשחק החוץ מול טורונטו עם רצף של לא פחות מתשעה משחקים ללא ניצחון, כולל חמישה הפסדים רצופים תוך כדי, ואחרי שהצליחה להשיג נקודה במחזור הקודם ב-0:0 עם ניו יורק רד בולס - היא שוב חזרה לסורה והפסידה פעם נוספת.
במחצית הראשונה (דקה 39) זה נראה טוב מאוד מבחינת פילדלפיה, כאשר הגבהה מצוינת של קאי ואגנר הגרמני בכדור חופשי מצאה את ראשי של בריבו - שנגח פנימה. עם זאת, טורונטו כבשה פעמיים בדקות 74 ו-78 והפכה את התוצאה תוך ארבע דקות. פילדלפיה לא הצליחה להגיב, רשמה את הפסדה העשירי העונה וירדה למקום האחרון בקונפרנס המזרחי.
גרנט במשחק מול אגדות יוון 2004
(ONE)