ג'ורדן ברמן, היזם היהודי מניו-ג'רזי שהקים את חברת "כוכבי השבט", המייצרת מרצ'נדייז עם דמויותיהם של כוכבי ספורט יהודים, פתח בעזרתו של חלוץ נבחרת ישראל תאי בריבו ובשיתוף פעולה עם מטה משפחות החטופים והנעדרים במיזם להעלאת המודעות ל-120 החטופים בעזה.
הקמפיין קרוי Let My People Goooal, משחק מילים שמשלב בין הביטוי "שלח את עמי" להבקעת שער. הפנייה היא לאוהדים מכל העולם ליצור סרטונים שיובילו ללחץ לשחרור החטופים, בצורה הבאה: ברמן קורא לגולשים לצלם את עצמם בועטים בכדור רגל בזמן צעקת "Let My People Goooal", לאתגר חבר לעשות זאת, ולהעלות את הסרטון לרשתות החברתיות עם התיוגים #letmypeoplegoal, #bringthemhomenow, @starsofthetribe. בריבו, חלוצה של פילדלפיה יוניון, מופיע בסרטון הקידום של הקמפיין, בו הוא מבקיע שער ונעצר מול הכיסאות הריקים ביציע הנושאים את תמונות החטופים. בנוסף, חולצה של פילדלפיה חתומה ע"י בריבו תחולק למעלי שני הסרטונים שייבחרו לטובים ביותר.
1 צפייה בגלריה
תאי בריבו קמפיין לשחרור החטופים
תאי בריבו קמפיין לשחרור החטופים
"Let My People Goooal"
(צילום: stars of the tribe)
תאי בריבו בקמפיין למען החטופים
ברמן, שמקווה כי ספורטאים מכל העולם יצטרפו גם הם לאתגר, אמר: "100 אחוז מהכנסות מכירות חולצות משה עם הסלוגן הזה מהקולקציה שלנו נתרמות למטה משפחות החטופים. הקמע שלנו מסמל את התקווה שכל החטופים בכל העולם ישוחררו יום אחד, כפי שמשה הוציא את עם ישראל ממצרים. מטרת הקמפיין היא להשתמש בכוח של הספורט כדי לאחד את העולם במטרה להחזיר את החטופים".
בריבו הוסיף: "רבים מהצעירים החטופים אוהדים ומשחקים כדורגל. לספורט יש כוח לגשר על מחלוקות, וחשוב שאוהדים בכל העולם יתאחדו סביב כל חטוף המוחזר בניגוד לרצונו. זה עניין זכויות אדם בינלאומי דחוף".
דקל קינן משווה בתוספת הזמן
(באדיבות one)