לפני ארבעה חודשים, כשהוא הניף את גביע הצ'מפיונס עם ריאל מדריד ודמע, היה נראה שמרסלו מוכן לתלות את נעליו. זה לא קרה, במקום זאת הוא החליט להמשיך את הקריירה האירופית, ויעשה זאת במקום לא צפוי - אולימפיאקוס.
הקבוצה היוונית הודיעה כי הברזילאי בן ה-34 חתם לעונה אחת, וזאת למרות שדווקא ניס ניס ניסתה לצרף בימים האחרונים את המגן. מרסלו, כאמור, זכור בעיקר משנותיו הרבות בריאל, איתה זכה בשש אליפויות ספרד, חמש פעמים בליגת האלופות, פעמיים בגביע המלך, ארבע פעמים בגביע העולם לקבוצות, שלוש פעמים בסופרקאפ האירופי וחמש פעמים בסופרקופה הספרדי.
1 צפייה בגלריה
מרסלו
מרסלו
מגיע ליוון. מרסלו
(צילום: gettyimages)
מרסלו מגיע בדיוק על העמדה של דורון ליידנר, שנרכש בקיץ על-ידי אולימפיאקוס מהפועל ת"א בתמורה ל-1.4 מיליון אירו. רק שבינתיים ליידנר לא ממש רואה מגרש וההחתמה האחרונה עוד יותר תשבש לו את התוכניות.
לאולימפיאקוס ישנם עשרה זרים בסגל, בעוד שבליגה היוונית מותר לרשום לקראת כל משחק רק חמישה. המאמן החדש של אולימפיאקוס, קרלוס קורבראן, שוחח לאחרונה עם ליידנר והבהיר לו כי מאחר שהקבוצה נבנתה עוד לפניו ובצורה לא מאוזנת, כשהוא צריך להשתמש בארבעה קשרים זרים, תהיה בעיה לשלב אותו.
בתקשורת היוונית כבר העלו ספקולציות לפיהן אולימפיאקוס תשאיל את ליידנר, אולם בשיחות עם המנהל המקצועי, כריסטיאן קראמבו, האחרון הבהיר לו כי בקבוצה בונים עליו.