הלחץ סביב ברק בכר הולך וגובר. הכוכב האדום בלגרד הפסידה אתמול (שלישי) בפעם השלישית העונה בליגת האלופות, 2:1 בבית לר.ב לייפציג, ואיבדה סופית את סיכוייה לעלות לשמינית הגמר של המפעל. בתום ארבעה משחקים בשלב הבתים, האלופה הסרבית עם נקודה אחת בלבד, ולמרות שעדיין יש לה סיכוי לתפוס את המקום השלישי, המוביל לליגה האירופית, בתקשורת המקומית ממשיכים לבקר את המאמן הישראלי.
"לבכר יש רק עוד הזדמנות אחת", כתבו באתר 'blic'. "הוא קיבל אתמול שיעור בכדורגל, זה לא מספיק לשחק רק 15 דקות. אפשר תמיד להאשים את השחקנים, אבל האשם העיקרי הוא רק אחד - ברק בכר. הוא לא מצליח להעיר את הקבוצה שלו, השיטה לא קיימת. היא קיבל הרבה קרדיט כשהגיע לכאן, אבל איבד את אמון הקהל. הכוכב האדום פשוט לא מסוגלת להבקיע".
2 צפייה בגלריה
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
הלחץ עליו גובר. ברק בכר
( PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
ב-'sportske' כתבו: "החלום לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות התנפץ. לייפציג שלטה לחלוטין במחצית הראשונה, ובעצם הייתה הקבוצה היחידה על כר הדשא. הגרמנים בעטו לשער 17 פעמים לעומת שתי בעיטות בלבד מצד הכוכב האדום. למה היכולת הייתה כה חלשה? זו שאלה שצריך להפנות לברק בכר. במחצית השנייה היה שיפור, אבל זה לא הספיק בשביל להשיג נקודות".
בכר עצמו אמר: "רצינו להתחיל את המשחק בצורה חזקה, אבל ספגנו שער מוקדם שערער אותנו. לא נראינו טוב במחצית הראשונה, אבל בשנייה שיחקנו הרבה יותר טוב. השער השני של לייפציג הגיע בתזמון ממש גרוע מבחינתנו, בדיוק כשהשחקנים שלנו תקפו והציגו יכולת טובה. זה משחק שיכולנו להשיג בו נקודות".
המאמן נשאל גם על ההרכב איתו פתח: "אחרי המשחק כולנו חכמים. המטרה שלנו הייתה לנסות לחזק את הקישור ולהשיג יתרון במרכז המגרש. הלחץ של היריבה עלינו היה טוב מאוד וחזק, וזו הסיבה שלא הצלחנו לבצע את הדברים שרצינו". בכר נשאל בנוגע לדברים שיגיד לשחקנים בעקבות ההפסד: "אני אף פעם לא מדבר איתם ישר אחרי משחקים. אני מעדיף לתת לעניינים להירגע. ננתח את המשחק, מה היה טוב ומה היה פחות, ואז נחליט מה להגיד".
2 צפייה בגלריה
שוער הכוכב האדום בלגרד עומרי גלזר עם שחקן ר.ב לייפציג כריסטוף באומגארטנר
שוער הכוכב האדום בלגרד עומרי גלזר עם שחקן ר.ב לייפציג כריסטוף באומגארטנר
זכה למחמאות. עומרי גלזר עם שחקן ר.ב לייפציג כריסטוף באומגארטנר
(Srdjan Stevanovic/Getty Image)
לעומת בכר, עומרי גלזר זכה למחמאות לאחר עוד הצגה אמש בין הקורות של הכוכב האדום. השוער הישראלי מנע מלייפציג לכבוש שערים נוספים ורשם הצלה אחת מדהימה. באתר 'sportske' קיבל גלזר את הציון 7, הגבוה ביותר מכל שחקני הקבוצה. "עוד משחק גדול לשוער", נכתב עליו. "הוא הציל שער בטוח, כשזרק את עצמו לרגליו של אופנדי במצב של אחד על אחד, וייאש אותו פעם נוספת. הוא הגיע לעבודה, ולא יכול היה למנוע את השערים שספג".
בעוד שלושה ימים תצא הכוכב האדום למשחק חוץ נגד ז'לז'ניצר במסגרת המחזור ה-15 בליגה הסרבית. גם בזירה המקומית ישנו לחץ לא קטן על בכר. הכוכב הפסידה פעמיים העונה בליגה (בעונה שעברה לא הפסידה כלל) ורחוקה 6 נקודות מיריבתה העירונית פרטיזן בלגרד, שנמצאת במקום הראשון.