אחרי הניצחון המרשים בפארק דה פראנס, נבחרת איטליה תנסה להמשיך במומנטום, כש"תתארח" בבודפשט (שני, 21:45) אצל ישראל במחזור השני בליגת האומות.
בעוד החבורה של רן בן שמעון נוצחה 3:1 על-ידי בלגיה, האזורי הדהימו ביום שישי האחרון עם 1:3 על הצרפתים, למרות שפיגרו 1:0 כבר אחרי 13 שניות.
1 צפייה בגלריה
קאליפיורי
קאליפיורי
קלאפיורי הפצוע, שלשום מול צרפת
(צילום: Franck FIFE / AFP)
רק שאיטליה תחסר מחר כמעט בוודאות את אחד משחקני ההגנה הטובים ביותר שלה, הבלם ריקרדו קלאפיורי, שנפצע שלשום בצורה ביזארית. שחקנה של ארסנל הוחלף בדקה ה-71 מול הטריקולור לאחר שנפגע בשוק מנפילתו של עוסמאן דמבלה על רגלו ולא התאמן אתמול.
שחקן נוסף שנפצע מול הצרפתים הוא קשר אינטר, דוידה פראטזי, שסובל מכאבים בירך, אך לטענת האתרים בארץ המגף הוא יהיה כשיר להתמודדות.
מאמן איטליה, לוצ'יאנו ספאלטי, נשאל ביממה האחרונה על-ידי כלי התקשורת בעיקר רשמים מהניצחון על צרפת ופחות מה הוא חושב על ישראל. "השחקנים הגיבו מיד, אחרי שספגנו שער מהיר", אמר ספאלטי.
"הם ידעו להירגע ואז שיחקו את המשחק כפי שרצינו. אין לי אלא להחמיא להם. זה היה ניצחון חשוב, אבל זה אף פעם לא מספיק - תמיד אפשר לעשות דברים טוב יותר. בחרנו חבורה שתמיד נשארת במשחק, כולל שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם. תשוקה אישית ורצון הם המפתח לכל הצלחה".