אחרי המהפך הדרמטי ל-2:3 מול סלטה ויגו, אתמול (שלישי) ברצלונה שוב ספגה פעמיים, והפעם זה נגמר רק עם נקודה אחת. ראפיניה והמחליף פרמין לופס בשער בכורה מנעו הפסד ראשון העונה עם 2:2 במאיורקה, אך ג'ירונה המפתיעה וריאל מדריד יכולות לעקוף את האלופה בטבלה אם ינצחו בהמשך המחזור.
ברצלונה ספגה שמונה שערים בשמונת המחזורים הראשונים, זאת לאחר שבכל העונה שעברה הוציא מארק אנדרה טר שטגן - לו היה חלק בשני השערים אתמול - רק 20 כדורים מהשער שלו. "הנקודה הזו לא מספקת, שילמנו מחיר על הטעויות שלנו", אמר צ'אבי בסיום. "השער השני שהם כבשו הגיע מטעות ילדותית. חבל, כי עם ההזדמנויות שהיו לנו היינו יכולים לנצח. עשינו טעויות לא הולמות ובוטות ושוב ספגנו יותר מדי".
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
"הנקודה הזו לא מספקת". צ'אבי
(צילום: JAIME REINA / AFP)
צפו בתקציר: ברצלונה מועדת מול מיורקה 2:2
(באדיבות one)
על לאמין ימאל שעלה מהספסל בדקה ה-64 וכהרגלו הציג יכולת טובה: "הוא כל כך צעיר, אנחנו צריכים להיות זהירים איתו. הוא מאוד בוגר בגישה שלו, אבל צריך לקחת את זה צעד אחר צעד איתו. היה עליו פנדל? אני לא ראיתי עדיין את ההילוכים החוזרים. נדמה שהיה מגע מינימלי, אנחנו בכל מקרה המשכנו לשחק".
הקשר האחורי אוריול רומאו הוסיף: "אנחנו נותנים יותר מדי מתנות בהגנה. הם תקפו אותנו בקלות במתפרצות וזה פגע בנו מאוד. אנחנו חייבים לשפר את המשחק שלנו מול הגנות צפופות".
2 צפייה בגלריה
פרמין לופס
פרמין לופס
שער בכורה שסחט נקודה. לופס
(צילום: EPA/MIQUEL A BORRAS)
בהיבט החיובי, ברצלונה יכולה לקחת מהמשחק אתמול את השער של פרמין, הקשר ההתקפי בן ה-20, תוצר "לה מאסיה" שאשתקד הושאל ללינארס מהליגה השלישית בספרד. אחרי שאת העונה שעברה הוא סיים עם 12 שערים וארבעה בישולים, כולל שלושער בגביע המלך, פרמין אמור היה לפתוח את העונה הקרובה בקבוצת המילואים של ברצלונה, שגם היא משחקת בליגה השלישית. אבל צ'אבי התרשם ממנו באימונים בטרום עונה והחליט לקחת אותו למסע המשחקים של הקבוצה הבכירה בארה"ב, שם הוא הראה מה הוא שווה עם יכולת נהדרת, כולל שער ובישול ב-0:3 על ריאל מדריד.