ערב מרגש היה אמש (ראשון) לריאל מדריד. הבלאנקוס חזרו סוף סוף הביתה לאצטדיון סנטאיגו ברנבאו אחרי השיפוץ שעבר בשנה האחרונה, והביסו 2:5 את סלטה ויגו. קארים בנזמה כבש שלושער, אבל מי שגנב את ההצגה היה ויניסיוס ג'וניור, שקפץ אחרי הכיבוש שלו ליציע וחגג עם האוהדים. השוטרים נאלצו להתערב ולהוציא אותו משם כי החגיגה הייתה בניגוד להנחיות הקורונה. ב"אס" ביקרו הבוקר את הברזילאי על החגיגה: "הוא טעה בגדול בשיקול הדעת".
הרבה ספקות היו סביב הברזילאי הצעיר עד לעונה זאת, אבל הוא פורח תחת קרלו אנצ'לוטי עם ארבעה שערים בארבעה משחקים, בנוסף לבישול אחד. "הוא פנומן, אני אוהב לשחק לצדו. הוא הראה שוב שהמקום שלו הוא בריאל מדריד", אמר קארים בנזמה בסיום.
2 צפייה בגלריה
ויניסיוס חוגג עם האוהדים
ויניסיוס חוגג עם האוהדים
ויניסיוס חוגג עם האוהדים
(צילום: EPA)
אנצ'לוטי נשאל על החגיגה של ויניסיוס וענה: "האמת שלא ראיתי את החגיגות ומה קרה שם בדיוק, הקהל עזר לנו מאוד הערב ואנחנו שמחים לחזור לברנבאו. האווירה הייתה נהדרת".
"זה לא היה ערב מושלם . ספגנו שני שערים שלא היינו אמורים לספוג בתחילת המשחק", הוסיף האיטלקי. "אנחנו צריכים לשפר את ההגנה שלנו. הגבנו נפלא והצלחנו לנצח, אבל אסור לתת ליריבה מתנות כאלה".
2 צפייה בגלריה
ויניסיוס מתחבק עם בנזמה
ויניסיוס מתחבק עם בנזמה
ויניסיוס מתחבק עם בנזמה
(צילום: AP)
חבר ההנהלה וחלוץ העבר אמיליו בוטרגניו החמיא גם הוא לווינסיוס: "אנחנו מאושרים מהשיפור ביכולת שלו, קשה מאוד לעצור אותו. יש לו אישיות נהדרת, הוא לוחם שלא מוותר אף פעם. הוא עוד צעיר וצריך את הזמן שלו, אבל יש לו הרבה ביטחון. אנחנו מצפים ממנו להמשיך להשתפר, הוא יעשה עוד דברים נהדרים בשביל ריאל מדריד".
ביום רביעי הקרוב ריאל תשחק נגד אינטר בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות וביום ראשון מצפה לה משחק לא קל נגד ולנסיה במסגרת הליגה. כמו ריאל, גם לוולנסיה יש עשר נקודות מארבעה מחזורים והיא לא הפסידה העונה.