חמישה ימים לפני המשחק נגד נבחרת ישראל במסגרת ליגת האומות, ובצרפת עוסקים רק דבר אחד - קיליאן אמבאפה. הכוכב הגדול של הטריקולור נותר מחוץ לסגל לקראת צמד המשחקים נגד החבורה של רן בן שמעון ונבחרת בלגיה, כאשר הטענה הייתה שהמאמן דידייה דשאן רוצה לתת לו לנוח בעקבות פציעה ממנה הוא סובל. עם זאת, בספרד מדובר על כך שהחלוץ צפוי לפתוח הערב (שבת, 22:00) במדי ריאל מדריד נגד ויאריאל - והצרפתים מתרעמים.
הכול החל כאשר בספרד נטען כי מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, הופתע מכך שאמבאפה לא זומן לסגל נבחרת צרפת. כזכור, אמבאפה עלה מהספסל במשחקם של הבלאנקוס במהלך השבוע בליגת האלופות נגד ליל, וכאמור, כיום הוא עשוי לפתוח בהרכב. הדבר הפתיע רבים, ובתקשורת הצרפתית תהו בנוגע לרמת המחויבות של אמבאפה.
1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה מאוכזב
קיליאן אמבאפה מאוכזב
קיליאן אמבאפה
(צילום: REUTERS/Annegret Hilse)
"דשאן מבולבל לגמרי", נכתב ב"ל'אקיפ", שם הזכירו את השיחה שערך מאמן הנבחרת הצרפתית עם אמבאפה בו החליטו לאפשר לו לנוח בעקבות הפציעה שספג במשחק הליגה הספרדית נגד אלאבס. "אם הוא כשיר בשביל לשחק עבור ריאל מדריד, אז הוא יכול לשחק גם בשביל הנבחרת - בטח כאשר הוא הקפטן".
תחילה דווח כי זמן ההחלמה של אמבאפה מהפציעה אמור להיות שלושה שבועות, מה שתרם להחלטה של דשאן שלא לזמנו לצמד המשחקים בליגת האומות. עם זאת, בפועל, הוא נח שמונה ימים בלבד לפני שחזר לשחק כאמור במהלך השבוע במדי ריאל בליגת האלופות.
לפני כיומיים, כשדיווחו ב"ל'אקיפ" על כך שאמבאפה לא ייכלל בסגל, נטען כי הוא כי החלוץ יישאר בספרד ושם ישמור על כושר לקראת חזרת הליגות לפעילות ואף נטען כי הוא לא ייקח חלק גם במשחק הליגה הקרוב של הבלאנקוס נגד ויאריאל, אבל בספרד טוענים אחרת וכעת, כאמור, מדברים על כך שהוא יפתח בהרכב.
מה שכן, צרפת מאוד תצטרך אותו. את קמפיין ליגת האומות פתחו הטריקולור בהפסד ביתי מפתיע 3:1 לאיטליה. לאחר מכן הגיע ניצחון 0:2 על בלגיה.