גם הכוכב האדום בלגרד חזרה אתמול (שבת) מפגרת הנבחרות. הקבוצה של ברק בכר ועומרי גלזר התקשתה מאוד, איבדה יתרון פעמיים, אבל לבסוף גברה 2:3 על יאבור במחזור ה-10 בליגה הסרבית בזכות שער של יובאן מיאטוביץ' המחליף בדקה ה-79. אחרי שהפסידה כבר פעמיים העונה (בעונה שעברה לא הפסידה כלל), הכוכב נמצאת כרגע במקום השני עם 24 נקודות, רחוקה ארבע נקודות מפרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו שבמקום הראשון.
"הכוכב נותרה ללא מאמן בכדורסל, והשער של יובאן מיאטוביץ’ מנע פיטורים גם בכדורגל", כתבו ב"ספורטקלאב". "בכר בוודאות היה מפוטר אם זה היה נגמר ב-2:2, וכרגע הזמן שבו יישאר במשרה שלו תלוי בתוצאות וביכולתו לשפר את המשחק של הכוכב האדום".
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"בוודאות היה מפוטר אם זה היה נגמר ב-2:2". ברק בכר
(צילום: האתר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד)
"הכיסא של בכר רועד מאוד", הוסיפו באתר. "הקושי של הקבוצה במחצית השנייה רק החמיר את המעמד של המאמן הישראלי. חוסר שביעות הרצון של ההנהלה גדל, וגם האוהדים לא מרוצים, והם צעקו לשחקנים: 'אתם הכי יקרים, ואתם משחקים רע!'. זה כוון גם למאמן. היו שמועות שבכר יסיים את תפקידו למרות הניצחון, אבל לפי המידע שבידינו, זה לא יקרה - והמאמן יוביל את הקבוצה במשחק מול לייפציג".
ב"אינפורמר" ציינו כי "ניתן היה לראות הדאגה על הפנים של בכר. השאלה עכשיו היא עד כמה הוא מרוכז בעבודה, בזמן שהמדינה שלו במלחמה ומשפחתו בישראל". ביום רביעי תתארח הכוכב האדום אצל ר.ב לייפציג במסגרת ליגת האלופות, זאת לאחר שצברה נקודה אחת בשני משחקיה הראשונים (הפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי בחוץ ו-2:2 מול יאנג בויז בבית).