"עסקת השנה בכדורגל העולמי בדרך לסגירה" - כך טוענים הבוקר (שישי) בצרפת ובספרד, שם בטוחים כי בימים הקרובים קיליאן אמבאפה יעבור רשמית לריאל מדריד.
על-פי אחד הדיווחים הבוקר בצרפת, הבלאנקוס ישלמו לפ.ס.ז' 200 מיליון אירו דמי ההעברה ועוד 50 מיליון נוספים על בונוסים שונים, שעשויים אף לגדול אם השחקן יזכה בכדור הזהב. בכל מקרה, אם וכאשר העסקה תיסגר - העברתו של אמבאפה, כך זה נראה, תהיה הגדולה בכל הזמנים.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
יגיע לברנבאו בקרוב? אמבאפה
(צילום: Julian Finney/Getty Images)
"קיליאן אמבאפה ופ.ס.ז' - זה נגמר", נכתב באתר "פ.ס.ז' קומיוניטי", שם הוסיפו: "זה סוד גלוי שהוא תמיד חלם ללבוש את החולצה של ריאל מדריד יום אחד. החלום הזה התגשם סוף סוף".
למרות שהוא חתום עד הקיץ הבא, בפ.ס.ז' העדיפו למכור אותו. למי ששכח, האלופה הצרפתית הציבה לאחרונה אולטימטום לאמבאפה: תממש את האופציה בחוזה עד ה-31 ביולי ותאריך אותו עד 2025 או שנמכור אותך למרבה במחיר. כידוע, הסופרסטאר הצרפתי החליט שלא לממש את האופציה מבחינתו - מה שהוביל לצעד הקיצוני של פ.ס.ז'.
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
"הכל תלוי בריאל". אמבאפה
(צילום: JULIEN DE ROSA / AFP)
ב"מארקה" נכתב כי "זה נראה סופי, הכל תלוי כעת בריאל". גם ב"ספורט" הקטלאני טענו: "ריאל היחידה שיכולה לשלם סכומים כאלה". הכתב ג'וספ פדרלול הוסיף: "פלורנטינו פרס לא ייתן לזה לברוח לו מהידיים, בטח לא כעת"
מה שכן, דווקא העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו, אחד מהאנשים החזקים בענף, טען כי "ריאל תעשה מהלכים בשוק, אבל זה יקרה לאט לאט. בעסקאות בסדר הגודל הזה, צריך לקחת את הזמן. מבחינתה, היא מוכנה להמתין עד אוגוסט כדי לפעול".
אמבאפה עבר לפריז סן ז'רמן ממונאקו בקיץ 2017 ובמשך שש שנים במועדון כבש 212 שערים ב-260 הופעות. הוא הוביל את הקבוצה לחמש אליפויות צרפת, שלושה גביעים והופעה אחת בגמר ליגת האלופות (אז הפסידה לבאיירן מינכן ב-2020).