קפטן ואגדת מנצ'סטר יונייטד לשעבר, ואחד השחקנים היותר צבעוניים של השדים האדומים, רוי קין, הותקף אמש (ראשון) לכאורה על ידי אוהד ארסנל, זאת כשעשה את דרכו לעמדת הראיונות לאחר המשחק הדרמטי בין הקבוצות באמירויות (1:3 לארסל בסיום).
על פי דיווחים באנגליה, קין (52) המשמש כיום פרשן ב'סקיי ספורט', תועד כשהוא ננגח בחזהו ובסנטרו על ידי אוהד התותחנים סמוך ליציע המערבי באצטדיון. בצילומים שעלו לרשתות החברתיות נראה עמיתו של קין לעמדת השידור, כדורגלן העבר מייקה ריצ'רדס, נאבק עם האוהד בניסיון לרסן אותו.
1 צפייה בגלריה
רוי קין
רוי קין
עם נטייה להסתבך. קין
(צילום: AP Photo/Jon Super)
ממשטרת המטרופולין בלונדון נמסר: "אנו חוקרים תקיפה שלכאורה התרחשה באצטדיון האמירויות במהלך המשחק. לא היו מעצרים והחקירה נמשכת". מארסנל נמסר ש"אנחנו מודעים לתקרית שהתרחשה במהלך המשחק, ונשתף פעולה באופן מלא עם פניותיה".
קין ידוע במזג החם שלו, שסיבך אותו במספר אירועים במהלך הקריירה. בשנה 2004, עוד כשהיה שחקן, אקס השדים האדומים הואשם בתקיפה וגרימת נזק לאחר שנער בן 16 התלונן כי הוכה על ידי הכדורגלן במגרש גולף בהייל, שם נוהג קין לטייל עם כלבי הלברדור שלו. בנוסף, כחלק מהמזג שכה אפיין אותו, הודה הכוכב האירי באוטוביגרפיה שכתב, כי התיקול שגמר לאלף אינגה האלאנד הנורבגי מהסיטי את הקריירה היה פעולת נקמה מתוכננת.