המחזור השביעי בבונדסליגה יצא הערב (שישי) לדרך כשבורוסיה דורטמונד ניצחה 1:2 את סנט פאולי - ובכך שמרה על מאזן ביתי מושלם העונה בכל המסגרות עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים בזיגנל אידונה פארק (ארבעה מהם בליגה).
זה לא היה קל עבור הצהובים-שחורים, שהיו קרובים לאיבוד נקודות שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, אבל בסופו של דבר הם הצליחו לצאת עם שלוש נקודות חשובות מול העולה החדשה. רמי בנסבאיני העלה אותם ליתרון בדקה ה-43, אבל אריק סמית' השווה בדקה ה-78. אך ה-1:1 החזיק רק חמש דקות, עד שסרו גיראסי כבש את שערו השביעי העונה בכל המסגרות עם שער ניצחון חשוב.
2 צפייה בגלריה
גיראסי חוגג
גיראסי חוגג
שבעה שערים בכל המסגרות. גיראסי חוגג
(צילום: Alex Grimm/Getty Images)
דורטמונד, שצברה רק נקודה אחת העונה בשלושה משחקי חוץ, עלתה לפחות באופן זמני למקום הרביעי. סנט פאולי עם הפסד שלישי ברציפות ורק עם ארבע נקודות במאזנה.

סלומון חזר בלידס

אחרי שנפצע לפני יותר מחודש - והחמיץ ארבעה משחקים של קבוצתו ואת שני המשחקים האחרונים של נבחרת ישראל - מנור סולומון חזר הערב לשחק במדי לידס כאשר עלה מהספסל בדקה ה-68 ב-0:2 הביתי על שפילד יונייטד בקרב הצמרת של הצ'מפיונשיפ.
השער הראשון הגיע דקה לאחר שהישראלי עלה מהספסל, כשפסקל סטרויק מצא את הרשת. את השער השני כבש מתאו ג'וזף בדקה ה-90, כשסולומון החל את המהלך. עבור היורדת הטרייה מדובר בהפסד ראשון העונה, ולידס, לפחות באופן זמני, עלתה על חשבונה למקום השני ונצדמה לסנדרלנד שבפסגה.
2 צפייה בגלריה
שחקני לידס חוגגים
שחקני לידס חוגגים
הנחילו לשפילד הפסד ראשון העונה. שחקני לידס חוגגים
(צילום: Naomi Baker/Getty Images)

מונאקו נעצרה

גם המחזור השמיני בליגה הצרפתית הבכירה יצא הערב לדרך, כשהמוליכה מונאקו נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים עם 0:0 ביתי מול ליל. המארחת נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-61 לאחר שג'ורדן טזה ראה צהוב שני. המשמעות של התוצאה: ניצחון של פ.ס.ז' על שטרסבורג מחר (22:00) בבית יעניק לה את המקום הראשון בזכות הפרש שערים.