ביום שלישי תזדקק מנצ'סטר יונייטד לנס כדי להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות, יש שיגידו אפילו כדי לזכות במקום השלישי בבית המבטיח כרטיס לליגה האירופית. מה שבטוח היא תגיע למשחק המכריע מול באיירן מינכן עם מורל נמוך. וזה עוד אנדרסטייטמנט, אחרי ההשפלה שספגה אתמול (שבת) בדמות הפסד ביתי 3:0 לבורנמות'.
זה היה הניצחון הראשון אי פעם של בורנמות' על יונייטד באולד טראפורד, אבל הנתון הסטטיסטי הבאמת מדהים הוא זה: מדובר בהפסד מספר 35 של השדים האדומים מאז שאלכס פרגוסון פרש. המשמעות: יונייטד הפסידה יותר משחקי בית בליגה ללא המאמן האגדי מאשר במשחקים בהם היה על הקווים במשך 21 שנים (!).
2 צפייה בגלריה
פרננדש לא יכול להסתכל לאוהדים בעיניים
פרננדש לא יכול להסתכל לאוהדים בעיניים
פרננדש לא יכול להסתכל לאוהדים בעיניים
(צילום: Oli SCARFF / AFP)
"אני חושב שאנחנו צריכים להיות תמיד מוכנים, ולכן האחריות היא עליי", לקח את האשמה עליו מנג'ר יונייטד, אריק טן האח, שקבוצתו מדורגת במקום השישי בפרמייר-ליג. "מנקודת המבט שלי, אני מאוד מאוכזב מהדרך שבה התחלנו את ההתמודדות. אני אפילו עצבני, בהחלט. ציפיתי למשהו אחר".
"אנחנו ממש לא עקביים", הודה טן האח. "יש לנו את היכולות לעשות את זה, אבל זה לא קורה. בליגה הזו, אם אתה לא משחק ברמות הגבוהות ביותר, אתה מובס. אני מבין את האכזבה והתסכול של האוהדים. זה לא היה צריך לקרות".
2 צפייה בגלריה
אובד עצות. טן האח
אובד עצות. טן האח
אובד עצות. טן האח
(צילום: EPA)
טן האח ושחקני יונייטד זכו לשריקות בוז בסיום אתמול באולד טראפורד, אך הפרשנים מצאו אשם אחד לתבוסה: המנג'ר ההולנדי. "בלתי עקבי באופן עקבי. תוצאה משפילה", צייץ כוכב העבר של הקבוצה גארי נוויל והוסיף: "אחרי שראיתי את התקציר - 3:0 דווקא תוצאה טובה עבור יונייטד". שחקן עבר נוסף, ג'יימי רדנאפ, נכנס גם הוא בטן האח: "אני באמת לא יודע מה לחשוב על מנצ'סטר יונייטד יותר. יש בלגן מוחלט במועדון הזה. הוא פשוט הופך לבדיחה מוחלטת, וזה לא צריך להיות ככה".
מייקל אואן הסכים עם רדנאפ: "אני לא יכול לראות עתידו של טן האח במועדון. הוא מזמן צריך היה להיות עם חשיבה כלשהי כיצד הוא היה רוצה לראות את הקבוצה שלו משחקת. אין לקבוצה הזאת אופי. אני לא משוכנע שיש לשחקנים מושג מה קורה בכלל".
הציוץ העוקצני של גארי נוויל
ואם זה לא מספיק, קפטן השדים האדומים, ברונו פרננדש, ספג כרטיס צהוב ולא ישחק במחזור הבא - במשחק הלוהט באנפילד מול המוליכה ליברפול. "הכל היה ברמה ששיחקנו היה נמוך בהרבה מהמשחק הקודם", סיכם הפורטוגלי. "כשאתה משחק בקבוצות כמו בורנמות', שהן ממש אגרסיביות, אתה חושב שזה הולך להיות קל ובסוף מקבל בראש".