דיווחים מפתיעים בגרמניה: באיירן מינכן החליטה לפטר הערב (חמישי) את המאמן יוליאן נגלסמן, כשמאבק האליפות עדיין בשיאו והקבוצה אף העפילה לרבע גמר ליגת האלופות.
בבונדסליגה באיירן במקום השני, נקודה פחות מדורטמונד. בליגת האלופות היא עשתה את העבודה ועלתה לרבע הגמר אחרי 0:3 בסיכום שני המשחקים על קבוצת הכוכבים של פריז סן ז'רמן. מי שמועמד להחליף את נגלסמן הוא תומאס טוכל, שפוטר מצ'לסי מוקדם יותר העונה. על פי דיווח של העיתונאי פבריציו רומנו, טוכל כבר סגר את כל תנאיו במועדון וכעת מחכים רק להודעה הרשמית.
1 צפייה בגלריה
יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן. סיים את תפקידו
(צילום: גטי אימג'ס)
נגלסמן הגיע לבאיירן מינכן בעונה שעברה, לאחר שהיא שילמה עליו לא פחות מ-25 מיליון אירו ללייפציג. בעונתו הראשונה זכה באליפות, אבל הודח מהגביע הגרמני ובליגת האלופות הודח ברבע הגמר אחרי שבאיירן הפסידה במפתיע לוויאריאל הספרדית.
למחליפו, תומאס טוכל, יש רזומה מרשים. הוא זכה עם דורטמונד בגביע הגרמני, לאחר מכן עבר לפריז סן ז'רמן איתה זכה פעמיים באליפות צרפת והוביל אותה לגמר ליגת האלופות ב-2020 (אז הפסידה לבאיירן מינכן). לאחר מכן עבר לצ'לסי, עימה זכה בליגת האלופות בעונת 2020/21, אולם נאלץ לעזוב אותה עקב פתיחת עונה חלשה. ברבע גמר ליגת האלופות באיירן מינכן תפגוש קבוצה שטוכל מכיר היטב - מנצ'סטר סיטי. אותה ניצח עם צ'לסי בגמר של עונת 2020/21.