ריאל מדריד הודיעה היום (שלישי) על פרידה מהקפטן שלה בעונה האחרונה, הבלם הספרדי בן ה-34 נאצ'ו, ששיחק במדיה ב-12 העונות האחרונות. העזיבה שלו כבר הייתה ידועה זמן רב, ולמעשה הוא כבר סיכם לשנתיים אצל העולה החדשה לליגה הסעודית הבכירה, אל-קאדסייה, אותה מאמן שחקן העבר של ריאל מיצ'ל.
"ריאל מדריד רוצה להביע את הכרת התודה שלה לנאצ'ו, אחת האגדות הגדולות של המועדון", נכתב בהודעה של הבלאנקוס. הוא הגיע לקבוצה ב-2001, כשהיה רק ​​בן 10, ושיחק בכל קבוצות הילידם והנוער של ריאל עד שערך את הבכורה שלו בבוגרים ב-2012.
2 צפייה בגלריה
נאצ'ו
נאצ'ו
הגיע לריאל כשהיה בן 10. נאצ'ו
(צילום: Thomas COEX / AFP)
כל שערי ריאל מדריד ב-2023/24 בלה ליגה
(באדיבות one)
הוא רשם 364 הופעות וזכה בלא פחות מ-26 תארים, הכי הרבה בתולדות המועדון. הוא זכה שש פעמים בליגת האלופות, בחמישה גביעי עולם למועדונים, בארבעה גביעי סופרקאפ אירופיים, בארבע אליפויות, בשני גגביעים מקומיים ובחמישה גביעי סופרקאפ ספרדיים.
נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, הצהיר כי "מאז שהגיע לאקדמיית הנוער שלנו כילד, נאצ'ו תמיד היה דוגמה לשיפור עבור כולם וקיבל את האהבה, ההכרה וההערצה של כל אוהדי ריאל מדריד. ריאל מדריד היא ותמיד תהיה הבית שלו".
2 צפייה בגלריה
נאצ'ו
נאצ'ו
26 תארים ו-364 הופעות. נאצ'ו
(צילום: UTERS/Lee Smith)
בנוסף להישגו עם ריאל, עם נבחרת ספרד הפך נאצ'ו לאלוף אירופה עד גיל 21 וזכה איתה בליגת האומות, וכיום הוא חלק מהסגל שלה ביורו 2024 שמתקיים בגרמניה.