האם כריסטיאנו רונאלדו ימשיך לשחק לפחות עד גיל 41? על פי דיווח של העיתונאי האיטלקי ניקולו שירה, אל-נאסר, בה משחק כעת הכוכב הפורטוגלי, הציעה לו לאריך את חוזהו בשנתיים נוספות.
חוזהו הנוכחי של CR7 מסתיים בתום העונה הנוכחית, ובמועדון הסעודי היו רוצים שהוא יישאר בקבוצה לפחות עד סיום מונדיאל 2026, מה שיהפוך אותו לכדורגלן הראשון שהיה שחקן פעיל בתקופה בה נערכו שישה טורנירי גביע העולם. כזכור, רונאלדו חתם באל-נאסר בינואר 2023 על חוזה בגובה 200 מיליון דולר לעונה. ב-ESPN דווח בעבר כי באל-נאסר משוכנעים שרונאלדו יישאר במועדון עד לסיום הקריירה.
1 צפייה בגלריה
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
יישאר בסעודיה עד 2026? כריסטיאנו רונאלדו
(REUTERS/Stringer)
גם בגילו המתקדם יחסית, רונאלדו בן ה-39 שובר שיא אחרי שיא. אחרי שרשם ציון דרך מרשים בהיסטוריה בחלון האחרון של ליגת האומות, עם שערו ה-900 בקריירה, הפנומן הפך ביום שישי האחרון לשחקן הראשון אי-פעם שכובש 30 שערים ב-17 שנים קלנדריות שונות כשהבקיע ב-0:2 הביתי של אל-נאסר על אל-וואחדה במסגרת המחזור החמישי בליגה הסעודית. היה זה השער ה-903 (!) של הפורטוגלי בקריירה והרביעי שלו העונה בליגה הסעודית.
על אף נתוניו המרשימים מאז שהצטרף לאל-נאסר, רונאלדו עדיין לא הצליח לשים את ידיו על תואר מקומי, כאשר התואר היחיד שאליו הצליח להוביל את הצהובים הוא גביע האלופות הערבי.