עוד מעבר של כוכב מהטופ של הכדורגל העולמי לליגה הסעודית. סאדיו מאנה, ששיחק בעונה שעברה בבאיירן מינכן, נרכש על ידי אל נאסר בסכום של 40 מיליון אירו, וצפוי להרוויח כ-650 אלף ליש"ט לשבוע (30 מיליון אירו לעונה). מאנה יחבור לכריסטיאנו רונאלדו ומרצלו ברוזוביץ'. הסנגלי עבר היום (שלישי) את הבדיקות הרפואיות בקבוצתו החדשה וחתם לשלוש שנים.
תחילה, מאנה לא רצה לעבור לליגה הסעודית והעדיף להישאר באירופה, אך לאור העובדה שבאיירן מינכן הבהירה לו כי היא לא מעוניית בשירותיו בעונה הקרובה, וגם לאחר שראה את הכמות ההולכת וגדלה של כוכבים המצטרפים לממלכה, החליט בסופו של דבר לקבל את ההצעה הנדיבה מצד המועדון הסעודי, שהסכום שהעבירה תכסה מבחינת הבווארים את דמי ההעברה ששילמה בעונה שעברה לליברפול.
1 צפייה בגלריה
מאנה
מאנה
עוד שם ענק שעובר לליגה הסעודית. מאנה
(צילום: Matthias Hangst/Getty Images)
מאנה הוא עוד שם גדול שעובר לליגה הסעודית, זאת לאחר שכריסטיאנו רונאלדו היה הראשון לעבור לליגה הזו במהלך השנה שעברה. כוכבים נוספים מהכדורגל העולמי שהצטרפו לממלכה הם קארים בנזמה, אנגולו קנטה, ריאד מחרז, ג'ורדן הנדרסון ועוד.
סאדיו מאנה החל את דרכו באירופה במץ הצרפתית, ממנה עבר לרד בול זצלבורג האוסטרית, בה פרץ כשכבש 31 שערם ב-63 הופעות. לאחר מכן עבר לסאות'המפטון מהפרמייר-ליג, ובקיץ 2016 נרכש על ידי ליברפול תמורת 34 מיליון אירו, מה שהפך אותו בזמנו לשחקן האפריקאי היקר בכל הזמנים. עם ליברפול הוא זכה בכל התארים המקומיים, כולל אליפות אנגליה ב-2019/20 - תואר בו לא זכו המייטי רדס במשך 30 שנה. בנוסף, זכה עם ליברפול בליגת האלופות ב-2018/19.
בקיץ שעבר נרכש על ידי באיירן מינכן, אך חווה עונה מאכזבת בגרמניה, ופספס לא מעט משחקים בעקבות פציעה. בכל זאת, הוא סיים את העונה עם שני תארים כשזכה עם הבווארים בסופר קאפ הגרמני ובאליפות הבונדסליגה.