סמפדוריה משווה מול לאציו בסיום
(באדיבות one)
מנצ'סטר סיטי דרסה, ליברפול ניצחה בצורה הכי דרמטית שיש, ארסנל נותרה מושלמת, וגם באיטליה וצרפת שיחקו הערב (שלישי) כדורגל.

אנגליה: הולאנד שובר שיאים, ארסנל מושלמת, ליברפול ניצחה בקושי

מנצ'סטר סיטי – נוטינגהאם פורסט 0:6 | השמש זורחת, אנשים מזדקנים, ארלינג הולאנד כובש שערים – אלה הם חלק מהדברים שתמיד קורים. אחרי שכבש שלושער במחזור שעבר מול קריסטל פאלאס, שהחזיר את קבוצתו מפיגור 2:0 לניצחון 2:4, הענק הנורווגי השלים שלושער נוסף, הפעם עוד במחצית הראשונה (12, 23, 38). שער של ז'ואאו קנסלו (50), וצמד בכוררה של חוליאן אלברז (65, 87) חתמו את החגיגה עבור האלופה.
תשעת השערים שכבש הולאנד בחמשת משחקי הפרמייר-ליג הראשונים שלו הם שיא חדש של הליגה. באופן אירוני ומתבקש, את השיא הקודם החזיק סרחיו אגוארו (וגם מייק קווין) שכבש שמונה שערים בטווח משחקים זה. סיטי משפרת את מאזנה ל-13 נקודות בחמישה משחקים. העולה החדשה עם עם ארבע נקודות ושני שערי זכות בלבד.
5 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
אי אפשר לעצור אותו. הולאנד
(צילום: גטי אימג'ס)
ניוקאסל - ליברפול 2:1 | ליברפול כבר ראתה איך היא שוב מאבדת נקודות יקרות, הדקה הייתה 98 ולוח התוצאות הראה 1:1 מול ניוקאסל. אלא שאז כדור קרן הגיע למוחמד סלאח, שנגח לעבר פאביו קרבאליו הצעיר, שכבש שער ניצחון סופר-דרמטי. אלכסנדר איסאק, בבכורה שלו בפרמייר-ליג אחרי שנרכש ע"י ניוקאסל מריאל סוסיאדד, הדהים את אנפילד עם שער יתרון (38). רוברטו פירמינו השווה בדקה ה-61 מבישול של סלאח. ליברפול לחצה את שער היריבה ללא הצלחה, עד שכאמור הגיע קרבאליו והעניק לה ניצחון שני ברציפות, אחרי ה-0:9 הענק על בורנמות' בשבת.
5 צפייה בגלריה
סלאח מחבק את קרבאליו
סלאח מחבק את קרבאליו
יכולים לנשום לרווחה. סלאח מחבק את קרבאליו
(צילום: רויטרס)
ארסנל – אסטון וילה 1:2 | חמישה מחזורים לפתיחת העונה, וארסנל עדיין מושלמת. קבוצתו של מיקל ארטטה נראתה מצויין, שיתקה לגמרי את אסטון וילה, וניצחה בזכות שערים של הצמד גבראיל, ז'סוס (30) ומרטינלי (77). דוגלאס לואיז איזן לדקות אחדות עם שער ענק מהקרן (74). ז'סוס כבר עם שלושה שערים ושלושה בישולים העונה – שיא למעורבות בשערים של שחקן ארסנל אחרי חמישה משחקים. קבוצתו של סטיבן ג'רארד רושמת הפסד ליגה שלישי ברציפות, ויורדת אל מתחת לקו האדום עם 3 נקודות בלבד.
ווסטהאם - טוטנהאם 1:1 | טילו קהרר כבש שער עצמי שהעלה את טוטנהאם ליתרון (34), אבל תומאש סוצ'ק איזן (55) וקבע חלוקת נקודות .אחרי שפתחה את העונה עם בצורה נוראית, ווסטהאם רושמת משחק שני ברציפות ללא הפסד והיא עם 4 נקודות. קבוצתו של אנטוניו קונטה עם 11 נקודות ורחוקה 4 נקודות מארסנל שבפסגה.
במשחק נוסף: בורנמות' – וולבס 0:0.

איטליה: יובנטוס לא סופגת

סמפדוריה - לאציו 1:1 | אחרי שהציגה יכולת מצוינת ב-1:3 הביתי על אינטר במחזור שעבר, קבוצתו של מאוריציו סארי - שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי - קיוותה להמשיך את פתיחת העונה הנפלאה שלה. לאציו נראתה טוב גם היום (הגבילה את יריבתה לשלושה איומים בלבד על המסגרת), והובילה כמעט לאורך כל המשחק בזכות שערו הראשון העונה של צ'ירו אימובילה (21), כוכב הקבוצה. לצערה, שער של מנולו גביאדיני - הראשון של סמפדוריה העונה - קבע 1:1 בדקה ה-92, ומשם התוצאה נשמרה עד לסיום.
לאציו כעת עם שמונה נקודות בארבעה משחקים, ובשבת (21:45) היא תארח את נאפולי למפגש צמרת רותח. במידה ולאציו רוצה להתחרות על האליפות, מדובר במשחק קריטי עבורה.
מנגד, סמפדוריה ממתיקה במעט את פתיחת העונה הרעה שלה. כעת היא עם שתי נקודות במאזנה, כשאת הראשונה השיגה במפתיע מול יובנטוס (0:0 במחזור השלישי). הארי ווינקס, שחתם היום בקבוצה, נכח במשחק. הקשר האנגלי הצטרף בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה בסך 25 מיליון אירו.
5 צפייה בגלריה
צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילה
שער ראשון העונה. אימובילה
(צילום: גטי אימג'ס )
נאפולי - לצ'ה 1:1 | אחרי שפתחה את העונה בסערה עם 2:5 בוורונה ו-0:4 על מונזה, קבוצתו של לוצ'יאנו ספאלטי רושמת תיקו שני ברציפות (0:0 נגד פיורנטינה במחזור הקודם). אחרי שפתחה את העונה מעט מאוכזבת עם הפסדים 2:1 לאינטר -1:0 לססואולו, העולה החדשה רושמת גם היא תיקו שני ברציפות (1:1 עם אמפולי במחזור הקודם). המשחק כולו הסתכם לשש דקות מטורפות: לצ'ה קיבלה פנדל בדקה ה-25, אותו לורנצו קולומבו החטיא. אליף אלמאס העלה את נאפולי ליתרון בדקה ה-27, וקולומבו תיקן את החמצת הפנדל עם שער בדקה ה-31.
יובנטוס - ספציה 0:2 | הגברת הזקנה רשמה הערב ניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה (0:3 על ססואולו). יריבת מכבי חיפה בליגת האלופות שוב לא הבריקה, אך היא רושמת משחק נוסף בו היא שומרת על רשת נקייה ובסך הכל היא ספגה שער אחד בלבד בארבעה משחקים העונה. כהרגלו, דושאן ולאחוביץ' כבש ראשון (9) את שערו הרביעי העונה. ארקדיוש מיליק עלה מהספסל בדקה ה-85 וכבש שער בכורה במדי הקבוצה.
5 צפייה בגלריה
פתח חזק. ולאחוביץ'
פתח חזק. ולאחוביץ'
פתח חזק. ולאחוביץ'
(צילום: gettyimages)
במשחקים נוספים: אמפולי – ורונה 1:1, אודינזה – פיורנטינה 0:1.

צרפת : פ.ס.ז' חזרה לנצח

טולוז - פ.ס.ז' 3:0 | אחרי ה-1:1 מול מונאקו במחזור שעבר, אלופת צרפת חזרה למסלול הניצחונות על חשבון העולה החדשה, והפעם היא עשתה את זה בזכות שלושה שערים בלבד. ליאונל מסי בישל לניימאר (37) שכבש במשחק השישי ברציפות בכל המסגרות, והוא כבר עם שבעה שערים ושישה בישולים בארבעה משחקים במסגרת הליגה. הארגנטינאי הוסיף עוד בישול, הפעם לקיליאן אמבפה (50) שהבקיע את החמישי שלו בליגה. חואן ברנאט חתם בתוספת הזמן ופ.ס.ז' במקום הראשון עם 13 נקודות, כמו מארסיי ולאנס שמחזיקות במאזן שערים נחות משלה. בעוד כשבועיים: פ.ס.ז' בסמי עופר למשחק מול מכבי חיפה במסגרת ליגת האלופות.
5 צפייה בגלריה
לא עוצר. ניימאר
לא עוצר. ניימאר
לא עוצר. ניימאר
(צילום: EPA)
מונאקו - טרואה 4:2 | מגיבור לנוול ב-34 דקות: גילרמו מריפאן הבקיע את השער הראשון במשחק עבור מונאקו (10). עבירה שלו הובילה לפנדל שאותו כבש פלוריאן טרדיו (22), ואז הוא גם הורחק בצהוב שני בדקה ה-44. ווילסון אודוברט הפך וקבע 1:2 לטרואה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. בחצי השני: מאמא בלאדה קבע 1:3 (48), יוסוף פופאנה הוריד ל-2:3 (63), ויואן סלמייר (78) חתם את תוצאת המשחק. טרואה רושמת ניצחון שני ברציפות וכעת היא עם 6 נקודות בחמישה משחקים לפני המשחק מול ראן. מונאקו, שעצרה במחזור הקודם את פ.ס.ז' עם 1:1, נשארה עם 5 נקודות לפני המשחק מול ניס.
במשחקים נוספים: ליון – אוקזר 1:2, שטרסבורג - נאנט 1:1, מונפלייה - אז'קסיו 0:2, אנז'ה – ריימס 4:2, ראן - ברסט 1:3, לאנס - לוריין 2:5, מארסיי - קלרמון 0:1, ליל - ניס 2:1, שטרסבורג - נאנט 1:1.