זה היה אמור היה להיות אחד ממשחקיה הגדולים בהיסטוריה של קרבאך האזרית, אך את המפגש אתמול (חמישי) בלונדון מול טוטנהאם בליגה האירופית המועדון הצנוע לא ממש יתייק בזיכרון.
ראדו דראגושין מטוטנהאם הורחק כבר בדקה השביעית, אבל גם מול עשרה שחקנים האזרים לא הצליחו לכבוש, החמיצו פנדל וספגו תבוסה של 3:0. וזה לא הכל, שחקני קרבאך הגיעו לאצטדיון 15 דקות לפני שריקת הפתיחה בשל פקקי ענק בבירה האנגלית. פתיחת ההתמודדות אמנם נדחתה לבסוף בחצי שעה, אבל הכעס אצל האזרים היה גדול מאוד.
2 צפייה בגלריה
קרבאח
קרבאח
שחקני קרבאך מאוכזבים בסיום
(צילום: REUTERS/Dylan Martinez)
2 צפייה בגלריה
קרבאח
קרבאח
האוהדים האזרים בלונדון
(צילום: REUTERS/Dylan Martinez)
"דמיינו לעצמכם שאתם בפקק של יותר משעתיים וחצי. אתה מגיע אחרת למשחק כזה", הסביר מאמן קרבאך, גורבן גורבאנוב, לעיתונאים האנגלים. "זה לא סתם תירוץ. זה דבר שלא היה צריך לקרות כי לא הייתה ניידת משטרה שליוותה אותנו והייתה עוזרת לנו להגיע מהר יותר".
"זה פשוט הפך לכאוס", המשיך גורבאנוב. "ברגע שהגענו לאצטדיון, אמרו לנו שעוד 40 דקות מתחילים. הדבר השפיע מאוד על השחקנים שלנו, אבל גם לא נוריד מהיריבה החזקה שהייתה ממול. פגשנו קבוצה נהדרת".
מהעבר השני, בטוטנהאם עסקו בסיום בעיקר בפציעתו של כוכב הקבוצה, יונג מין סון, שנראה יורד צולע. "לא דיברתי איתו. הוא אמר שהוא מרגיש קצת עייף", אמר מאמן הספרס, אנג' פוסטקוגלו. על היכולת של קבוצתו, הוסיף: "די ירינו לעצמנו ברגל בהתחלה. לא ככה היינו אמורים לפתוח משחק, הפכנו אותו ליותר מאתגר".