יומיים לפני המפגש מול מכבי ת"א (חמישי, 20:00) במסגרת פלייאוף הקונפרנס-ליג, בצרפת דווח היום (שלישי) כי ניס מעוניינת להחתים בעסקת השאלה את ניקולא פפה, 27, שחקן הכנף של ארסנל המייצג את נבחרת חוף השנהב, וכי השחקן עצמו מעוניין במעבר.
פפה, הגיע לצפון לונדון מליל לפני שלוש עונות תמורת 80 מיליון אירו – הסכום הגבוהה ביותר שארסנל שילמה אי פעם עבור שחקן – אך הוא איכזב בגדול, בעונה הקודמת איבד לגמרי את האמון של המאמן מיקל ארטטה, וכעת הוא כמעט ולא משחק.
בניס כבר הצהירו שהם מחפשים להחתים שחקן "שובר שוויון" לעונה הקרובה, כשעל פי הדיווחים הקבוצה גם קושרה לשמו אדינסון קאבני, החלוץ האורגוואי שעזב את מנצ'סטר יונייטד.
2 צפייה בגלריה
ניקולס פפה
ניקולס פפה
אחרי שאכזב בארסנל, בדרך לניס? פפה
(צילום: AP)
כאמור, מאז שחתם בארסנל בקיץ 2019, פפה - שיכול לשחק גם כחלוץ - ממש לא עמד בציפיות שהיו ממנו, וזאת למרות עונת 2020/21 שהייתה יחסית טובה עבורו, בה כבש 16 שערים ובישל עוד חמישה בכל המסגרות. בעונה שעברה כבש רק שער אחד ב-20 הופעות בליגה, והעונה הוא כלל לא נמצא בתוכניות ולא שותף במשחקיה של ארסנל.
בעונתו האחרונה בצרפת במדיה של ליל, פפה כבש 22 שערים שהפכו אותו למלך השערים השני של הליגה, כשהיחיד שכבש יותר ממנו הוא קיליאן אמבפה.

כל האלג'יראים של ניס בסגל למכבי ת"א

בניס משחקים לא פחות משבעה שחקנים ממוצא אלג'יראי, וכשהיא הוגרלה מול מכבי תל אביב, מיד עלתה השאלה האם השחקנים – שמדינתם לא מחזיקה בקשרים דיפלומטים עם ישראל - יהיו מוכנים להגיע לארץ. הערב, הצרפתים פרסמו את הסגל שישחק בבלומפילד בחמישי הקרוב ובתוכו כל האלג'יראים.
2 צפייה בגלריה
בודאווי במדי נבחרת אלג'יריה
בודאווי במדי נבחרת אלג'יריה
בודאווי במדי נבחרת אלג'יריה
(צילום: AP)
שלושה משחקני ההתקפה המשמעותיים של הקבוצה, אמין גוירי אנדי דלור, ובילאל ברהימי, נולדו בצרפת להורים מאלג'יריה. המגן הימני יוסף אטאל, ושחקן הקישור המצוין, הישאם בודאווי, נולדו באלג'יריה והם גם מייצגים את הנבחרת. בנוסף אליהם, ישנם עוד שני שחקנים ממוצא אלג'יראי אך הם פחות מרכזיים, השוער טדי בולהנדי (21) ושחקן הכנף באדרין בואני (17) שניהם ילידי צרפת.