קשר ריאל מדריד טוני קרוס הדויע הודיע היום (חמישי) על כי הוא נענה בחיוב לבקשת מאמן נבחרת גרמניה יוליאן נאגלסמן והוא יחזור לייצג את הנבחרת לקראת היורו שהמדינה תארח בקיץ.
קרוס בן ה-34 לא שיחק בגרמניה כבר כשנתיים וחצי, מאז הכישלון ביורו האחרון, אז הודחה גרמניה בשמינית הגמר. "בחלון המשחקים של חודש מרץ אחזור לשחק בנבחרת גרמניה", כתב קרוס באינסטגרם, "למה? בגלל שהמאמן הלאומי ביקש ממני. אני מוכן למשימה ומשוכנע שביורו 2024 אפשר להשיג הרבה יותר ממה שאנשים מאמינים".
1 צפייה בגלריה
טוני קרוס
טוני קרוס
חיזוק משמעותי עבור גרמניה. קרוס
(צילום: gettyimages)
פרישת קרוס מהנבחרת רק העצימה את ההתרסקות של המנשאפט, שבמונדיאל בקטאר הודחו בשלב הבתים בפעם השנייה ברציפות. האנזי פליק פוטר אחרי שרשרת הפסדים מביכה ואותו החליף יוליאן נאגלסמן, שבספטמבר האחרון מונה וחוזהו הנוכחי מסתיים בקיץ.
קרוס סיים את הפרק הבינלאומי עם 106 הופעות, 17 שערים וגביע עולם אחד, ב-2014. כעת הוא מקווה להוביל את גרמניה לזכייה ביורו לראשונה מאז 1996. העונה הוא מצטיין במדי ריאל מדריד, עם שער ושבעה בישולים ב-33 הופעות בכל המסגרות.
גרמניה תתארח אצל צרפת למשחק ידידות ב-23 במרץ, ושלושה ימים לאחר מכן תארח את הולנד שלושה. מארחת היורו - שייצא לדרך ב-1 ביוני - תשחק בבית 1 של התחרות מול סקטולנד, הונגריה ושווייץ.