במסגרת הניסיון של קפטן בית"ר ירושלים ירדן שועה לייצר מעבר לחו"ל לפני סגירת חלון ההעברות האחרון, זאת באמצעות סעיף היציאה בחוזהו, הוא היה על סף חתימה בקבוצה מהליגה באיחוד האמירויות. המעבר שלו לכסף הגדול נמנע ברגע האחרון, זאת בשל חשש של אחד מהבעלים להחתים שחקן ישראלי בעת תקופת מלחמה באזור.
"כבר היה מועדון שרצה את ירדן באמירויות, אבל ברגע האחרון זה לא יצא לפועל מאחר שהבעלים שלהם הסביר כי עם מה שקורה בישראל, אי אפשר להביא ישראלי", אישר אחד מהאנשים הקרובים לשחקן.
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים מול בני ריינה
שחקני בית"ר ירושלים מול בני ריינה
"השחקן הכי טוב בישראל". שועה חוגג מול ריינה
(צילום: עוז מועלם)
לשועה יש סעיף יציאה בסך 1.125 מיליון אירו, אך בבית"ר מתכוונים להציע לו חוזה ארוך טווח שישדרג את שכרו. "היום הוא השחקן הכי טוב בישראל", חגגו בקבוצה לאחר ה-0:2 על בני ריינה אתמול (שבת) בבלומפילד, ששיפר את מאזנם לתשע נקודות מ-12 אפשריות. שועה, שכבש אתמול את השער השני, יתחיל בקרוב את שירותו הלאומי, כשיגיע במשך שלושה חודשים לבסיסים של צה"ל בדרום, זאת על מנת שיוכל לקבל זימון לנבחרת ישראל לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל במרץ הקרוב.
בית"ר, שבשלישי (19:30) תארח את מכבי חיפה למשחק דחוי מהמחזור הרביעי, תקבל בחזרה את גיורגי מורוזוב שישוב מהרחקה וכנראה גם את עדי יונה שלא היה בסגל אתמול בגלל מחלה. בבית"ר החמיאו לדור מיכה שבישל את שני השערים אמש - הראשון למיירון גורג' בביצוע נפלא - וגם ירין לוי בן ה-19 הציג יכולת טובה בקישור.
3 צפייה בגלריה
מיכה
מיכה
בישל את שני השערים. מיכה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
יצחקי
יצחקי
שינה למערך שסייע לטוואמסי. יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שהחצי הראשון הסתיים ב-0:0, בית"ר שינתה מערך ועברה לשחק עם שלושה בלמים, ואז פטריק טוואמסי, שלא מצא את מקומו במחצית הראשונה באגף הימני, עבר לשחק על כל קו שמאל. "אנחנו לא עובדים על מערך אחד", הסביר ברק יצחקי.
המשחק התקיים ללא קהל בגלל ההנחיות החדשות של פיקוד העורף, אבל כ-100 אוהדי בית"ר הגיעו בסיום לתמוך בשחקנים, שרשמו את הפתיחה הטובה ביותר של הקבוצה בשבע השנים האחרונות. אך כשהבחינו בשחקני ריינה, האוהדים עמדו מול דלת היציאה ולא אפשרו להם לצאת. מרבית כוח השיטור כבר עזב את האצטדיון, ושחקני ריינה נתקעו מול אוהדי בית"ר, כשרק אחרי זמן רב והגעת כוח שיטור נוסף, הם הצליחו לצאת בבטחה.