יריבת מכבי ת"א במוקדמות ליגת האלופות, סטיאווה בוקרשט החלה את העונה בליגה הרומנית בצורה לא טובה. האלופה הרומנית סיימה אתמול (שישי) ב-2:2 מול אוניראה סלובוזיה והיא עדיין ללא ניצחון אחרי שני מחזורים. זה אומנם רק תחילת העונה, אך בתקשורת הרומנית כבר החלו להעביר ביקורת על המאמן איליאס חרלאמבוס והיכולת של הקבוצה.
מי שנחלץ להגנתו הוא הבעלים האקסצנטרי של המועדון, ג'יג'י בקאלי. "אתם מעליבים בנאדם שלא עשה לכם שום דבר רע", אמר הבעלים. "אם לא הייתי מתערב לו בהחלטות המקצועיות, הוא היה זוכה באליפות ב-30 הפרש. אתם אף פעם לא מרוצים. מזכיר לכם שהבטחנו זכייה באליפות שבעה מחזורים לסיום העונה".
1 צפייה בגלריה
ג'יג'י בקאלי
ג'יג'י בקאלי
ג'יג'י בקאלי
(צילום: AP)
בנוסף, בקאלי הרגיע וניסה להשרות ביטחון לקראת צמד המפגשים עם מכבי ת"א במוקדמות הצ'מפיונס, כשהראשון מביניהם יהיה בשלישי הקרוב בבירת רומניה: "ננצח את מכבי ת"א 0:2 ביום שלישי הקרוב, וכולכם תראו עד כמה טוב חלאמבוס באמת. אני לא מודאג מהתוצאות בליגה, זו בסך הכול פתיחת העונה - אבל לחלק מהכתבים יש מוח אפל".
חרלאמבוס עצמו התייחס לתיקו האחרון של סטיאווה בליגה: "זו לא תוצאה טובה, נצטרך להיראות טוב יותר מול מכבי ת"א ביום שלישי הקרוב. רצינו לפתוח את העונה טוב יותר. לא רציתי לתת לאף שחקן הרכב מנוחה, כי זה היה משחק חשוב מדי".
כזכור, מכבי ת"א פתחה את 2024/25 ברגל ימין עם ניצחון 0:2 על מחזיקת הגביע מכבי פ"ת וזכייה באלוף האלופים, שהעלה אותם גם אוטומטית לחצי גמר גביע הטוטו.
באמצע הסלון: זהבי והבן מתמסרים עם הראש
(ONE)