למרות שריאל מדריד עשתה זאת בפעם ה-15 בתולדותיה, וחלק לא מבוטל מהשחקנים שייצגו אותה הלילה ב-0:2 על דורטמונד בגמר ליגת האלופות, זכו בכמה וכמה תארים לאורך הקריירה – הם עדיין התקשו להסתיר את ההתרגשות לאחר שריקת הסיום בוומבלי.
ג'וד בלינגהאם, שעבורו מדובר בתואר אירופי ראשון, אמר בסיום כשהוא מתקשה לעצור את הדמעות: "תמיד חלמתי לשחק במשחקים האלה. אתה עובר את החיים ויש כל כך הרבה אנשים שאומרים שאתה לא יכול לעשות דברים. הייתי בסדר עד שראיתי את הפנים של אמא ואבא שלי. אחי הקטן שם ואני מנסה להיות מודל לחיקוי עבורו. אני לא יכול לתאר את זה במילים. היום המאושר בחיי".
2 צפייה בגלריה
ריאל מדריד דורטמונד
ריאל מדריד דורטמונד
"מנסה להיות מודל לאחי". בלינגהאם
(צילום: David Ramos/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
ריאל מדריד דורטמונד
ריאל מדריד דורטמונד
"סיום ראוי יותר עבורו". קרוס והחברים
(צילום:David Ramos/Getty Images)
המאמן קרלו אנצ'לוטי, שעבורו זו הזכייה החמישית במפעל, והשלישית עם ריאל מדריד, אמר: "זה היה יותר קשה ממה שחשבנו שזה יהיה. ולא, לא מתרגלים לזכיות מהסוג הזה. אני עצוב שטוני עוזב אבל לא יכול לחשוב על סיום ראוי יותר עבורו במועדון".
דני קרבחאל, שכבש את השער הראשון והשלים זכייה שישית בליגת האלופות, סיכם: "לא הגיע לנו לסיים את המחצית הראשונה בתיקו. אבל זה הכדורגל. אנחנו שמחים מאוד שכך זה הסתיים".
נאצ'ו חתם: "זה אחד הימים המאושרים בחיי. סבלנו, דורטמונד נתנה פייט נהדר. אני הולך להניף את הגביע הכי גבוה שאפשר. לא רוצה לדבר על העתיד, עשינו היסטוריה".
הגולים היפים ביותר של שחקני ההגנה בספרד
(הבאדיבות ONE)