מרקוס רשפורד הוא השחקן הכי חם במנצ'סטר מאז החזרה מפגרת המונדיאל, ולא רק ביונייטד. כן, אפילו יותר מארלינג הולאנד, החריג הנורבגי של מנצ'סטר סיטי שמוביל את כובשי הפרמיייר-ליג עם 21 שערים ב-16 משחקים. אמש (שלישי), רשפורד עלה מהספסל בדקה ה-60 ברבע גמר גביע הליגה מול צ'רלטון וכבש צמד בתוספת הזמן בדרך לניצחון 0:3. בכך, הוא כבש בכל אחד משמונת המשחקים האחרונים שלו באולד טראפורד.
הארי מגווייר, הקפטן של יונייטד שבימים האחרונים דווח שעשוי לעזוב לאסטון וילה אחרי שהפך לשחקן ספסל העונה, השלים אתמול 90 דקות ובסיום הילל את רשפורד: "אני יודע למה הוא מסוגל. אני רואה אותו כבר ארבע השנים, ראיתי אותו גם לפני זה בנבחרת אנגליה, ראיתי כמה הוא מוכשר".
3 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד
מרקוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד
שישה שערים בשבעה משחקים מאז החזרה מהפגרה. רשפורד
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
הארי מגוויר מרקוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד
הארי מגוויר מרקוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד
"אם אנחנו הולכים להצליח העונה אנחנו צריכים אותו לוהט". הארי מגווייר ורשפורד
(צילום: AFP)
"אני לא יכול לשבח את הכישרון שלו מספיק", אמר מגווייר על מספר 10 באדום שכבש שישה שערים בשבעה משחקים מאז החזרה מהפגרה. "נחמד מאוד לראות אותו משחק עם חיוך על הפרצוף ונהנה מהכדורגל שלו. הוא מאוד חשוב עבורנו ואם אנחנו הולכים להצליח העונה אנחנו צריכים אותו לוהט. אני שמח מאוד לראות אותו ככה, עבורו ועבור הקבוצה".
המאמן אריק טן האח, שהתחיל את הקדנציה שלו אצל השדים האדומים עם שני הפסדים במחזורים הראשונים של הפרמייר-ליג (כולל תבוסה 4:0 לברנטפורד), הפך אמש למאמן שמגיע הכי מהר ל-20 ניצחונות במנצ'סטר יונייטד. נדרשו לו לשם כך 26 משחקים בלבד.
בשבת (14:30) תארח יונייטד את סיטי לדרבי של מנצ'סטר, שחם כמוהו כבר מזמן לא היה. בסיבוב הראשון זה נגמר בתבוסה 6:3, אך יונייטד מגיעה למשחק הקרוב כקבוצה שונה, ואם תנצח תצמק את הפער מהיריבה לכדי נקודה אחת בלבד.
3 צפייה בגלריה
ואוט וחהורסט שחקן נבחרת הולנד
ואוט וחהורסט שחקן נבחרת הולנד
מצאה את החלוץ שהיא חיפשה. וחהורסט
(צילום: רויטרס)
עוד לפני הדרבי, מסתמן כי יונייטד מצאה את החלוץ שחיפשה. פבריציו רומאנו דיווח אמש שהקבוצה הגיעה לסיכום עם ברנלי לפיו החלוץ ואוט וחהורסט, שמשחק כעת כמושאל בבשיקטאש, יעבור אליה בהשאלה תמורת 3 מיליון אירו. וחהורסט הפך למפורסם במונדיאל האחרון אחרי שכבש צמד ברבע הגמר מול ארגנטינה, ואחר כך ספג התפרצות זעם מצד לאו מסי. העונה הוא כבש שמונה שערים ובישל ארבעה נוספים ב-16 הופעות בליגה הטורקית.