בחודש הקרב כל תשומת הלב של הכדורגל העולמי - בטח האירופי - מופנית לעבר משחקי יורו 2024. עם זאת, היום (שלישי) קיבלנו תזכורת לקראת העונה המסקרנת שלפנינו, כאשר גם באנגליה וגם בספרד פורסמו לוחות המשחקים של 2024/25.
בספרד, האלופה ריאל מדריד, שהיא גם אלופת אירופה, תפתח את העונה במשחק חוץ מול מאיורקה ב-18 באוגוסט, במה שצפויה להיות הופעת הבכורה של קיליאן אמבאפה בלה ליגה. משחק הבית הראשון של אמבאפה יהיה מול ויאדוליד במחזור השני. סגניתה של ריאל, ברצלונה, תתמודד במחזור הפתיחה במשחק חוץ מול ולנסיה. השתיים ייפגשו לקלאסיקו הגדול שיתקיים ב-27 בספטמבר בסנטיאגו ברנבאו במחזור ה-11, והקטלאנים יארחו את הבלאנקוס ב-11 במאי 2025 במסגרת הבמחזור ה-35.
1 צפייה בגלריה
אוהדי ריאל מתחממים לקראת אמבאפה במשחק ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי
אוהדי ריאל מתחממים לקראת אמבאפה במשחק ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי
אמבאפה ישחק מולם במחזור השני. אוהדי ריאל
(צילום: David Ramos/Getty Images))
אתלטיקו מדריד תארח את ריאל לדרבי הגדול של בירת ספרד ב-29 באוקטובר במסגרת המחזור השמיני. כמו כן, ברצלונה תארח את משחקה הראשון בקאמפ נואו המשופץ במהלך חודש דצמבר, כשזה עשוי לקרות או ב-15 לחודש מול לגאנס או ב-22 מול אתלטיקו.

קרב מסקרן במחזור הפתיחה של הפרמייר-ליג

כאמור, גם באנגליה פורסם לוח המשחקים לעונה הקרובה וכבר במחזור הראשון צפויה התמודדות מעניינת כאשר האלופה מנצ'סטר סיטי תארח את צ'לסי. במחזור החמישי יארחו הסיטיזנס את סגניתם, ארסנל - שתפתח את העונה נגד וולבס.
ליברפול ומאמנה החדש ארנה סלוט יתארחו במחזור הפתיחה אצל העולה החדשה איפסוויץ' ובמחזור השלישי המייטי רדס יצאו למשחק חוץ מול מנצ'סטר יונייטד. במחזור התשיעי ליברפול תתארח אצל ארסנל וארבעה מחזורים לאחר מכן תארח את החבורה של פפ גווארדיולה.
איך תיראה ההתקפה של ריאל מדריד עם אמבאפה?
(ONE)