ריאל מדריד פתחה את העונה בספרד בצורה חיובית עם 1:4 על אלאבס, אבל את הבלאנקוס מעסיקים דברים אחרים, כמו המעבר האפשרי של קיליאן אמבאפה לקבוצה.
חלוץ פריז סן ז'רמן ספג שריקות בוז אמש (שבת) במהלך המשחק מול שטרסבורג, ובעיתון הספרדי "מארקה" היו די מרוצים מכך: "השער הראשון של ריאל נכבש בכלל בפריז ע"י האוהדים ששרקו בוז", נכתב.
3 צפייה בגלריה
אמבאפה חוגג עם ווינאלדום
אמבאפה חוגג עם ווינאלדום
אמבאפה חוגג, ילבש לבן בקרוב?
(צילום: רויטרס)
דיווחים שונים טוענים כי החלוץ יודיע מחר על עתידו, לא ברור אם זה יהיה בצורה פומבית או דיסקרטית. בדיווח נוסף של העיתונאי פאקו דלגאדו נכתב כי ריאל מדריד תגיש הצעה אחרונה של 120 מיליון אירו עבור קיליאן אמבאפה, וזאת תהיה ההצעה האחרונה שלה. אם פריז סן ז'רמן לא תסכים, הבלאנקוס מאמינים שאמבאפה יצטרף בהעברה חופשית ביולי 2022. על פי אותו דיווח, המכירה של רפאל וראן למנצ'סטר יונייטד הכניסה לריאל את הכסף הדרוש כדי להחתים את הצרפתי.
ב"לאקיפ" הצרפתי נטען כי כל תסריט אפשרי כרגע, והחלוץ עדיין ממשיך להתלבט לגבי עתידו. ראשי סגנית אלופת צרפת לוחצים עליו לחתום על הארכת חוזה בימים הקרובים, אבל הוא מצידו לא ממהר להשיב להצעתם.
3 צפייה בגלריה
טרבו צ׳אלובה
טרבו צ׳אלובה
לא ממהר לחדש חוזה בפריז
(צילום: AP)
מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו נשאל שוב על אמבאפה אחרי המשחק וענה: "אני מרוצה מאוד מההופעה שלו היום, הראש שלו לגמרי איתנו ואני מאמין שהוא יישאר. לא שמעתי את שריקות הבוז".

"ריאל לא תעזוב את הליגה הספרדית"

עוד משהו שמעסיק את ריאל מדריד הוא הדיווח של העיתון "אל-מונדו דפורטיבו" לפיו הקבוצה שקלה לעבור לפרמייר-ליג. ריאל הכחישה את הדיווח בהודעה רשמית, ויו"ר מנהלת הליגה הספרדית טען שמדובר ב"שטות מוחלטת".
והיה גם משחק אתמול מול אלאבס, המאמן החדש-ישן קרלו אנצ'לוטי לא נשאל על העברות עתידיות ודיבר השחקנים שנמצאים כרגע.
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי. פתיחה חלקה
(צילום: getty images)
האיטלקי היה מרוצה מאדן הזאר, שבישל את אחד השערים וסוף סוף נראה כמו השחקן שריאל מדריד ציפתה שייראה: "הוא התחיל את המשחק לא טוב, אבל ההמשך היה מצוין. יש לו הרבה אמביציה והוא רוצה להצליח", אמר אנצ'לוטי.
אנצ'לוטי החמיא גם לקארים בנזמה, ששוב חגג עם צמד: "הוא שחקן הרבה יותר שלם ממה שזכרתי, הוא השתפר מאוד. הוא קורא את כל הסיטואציות במגרש בצורה מושלמת, הוא יותר מעוד חלוץ ויותר טוב ממה שהוא היה לפני חמש שנים".