סנופ דוג חשף שהוא מוכן להשקיע בסלטיק לאחר שקיבל השראה מחברו ההוליוודי ראיין רנולדס, שרכש את הקבוצה הוולשית רקסהאם והעלה אותה בינתיים מהליגה החמישית באנגליה לליגה השלישית, כשתוך כדי גם מצולמת סדרת הדוקו המצליחה "ברוכים הבאים לרקסהאם". הראפר המולטי-מיליונר, אוהד כדורגל גדול ושל אלופת סקוטלנד בפרט, רמז שהוא אפילו ישמח לקחת על עצמו את תפקיד הקמע.
בראיון בלעדי ל"סאנדיי מייל", האמן האמריקאי, שהיה מועמד 17 פעמים לפרס הגראמי, אמר: "אני אוהב את מה שראיין עשה עם רקסהאם - זה פשוט סיפור נהדר. השקעה בקבוצת ספורט היא משהו שאני בוחן כבר זמן רב - אם תגיע ההזדמנות להשקיע בסלטיק, אהיה משוגע אם לא אשקול את זה. צפיתי בהמון כדורגל באירופה אבל מעולם לא ראיתי אוהדים כמו אוהדי סלטיק. יש בהם משהו כל כך מיוחד".
2 צפייה בגלריה
אולימפיאדה סנופ דוג
אולימפיאדה סנופ דוג
"השקעה בקבוצת ספורט היא משהו שאני בוחן כבר זמן רב". סנופ דוג
(צילום: Arturo Holmes/Getty Images)
"יש סיבה שמדברים על האוהדים שלהם בכל רחבי אירופה - השחקנים והמאמנים הטובים בעולם אומרים לך שאין מקום כמו סלטיק פארק ואני רוצה להיות חלק מזה. הקמע שלהם הוא כלב - אי אפשר היה להמציא את זה. סנופ דוג הופך להופי הכלב - זה חייב להיות שידוך משמיים. הכותרות כותבות את עצמן".
יש לציין שבסלטיק שיחקו מספר שחקנים ישראלים, אבל האחרון שבהם, ליאל עבדה, עזב את הקבוצה בפברואר האחרון בשל יחס עוין מצד הקהל, על רקע המלחמה בעזה. מאז טבח ה-7 באוקטובר, חברי ארגון האולטראס של סלטיק הניפו לא פעם דגלי פלסטין במשחקי הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי סלטיק
אוהדי סלטיק
תומכים בפלסטין. אוהדי סלטיק
(צילום: Tim N Ian MacNicol/Getty Images)
סנופ בן ה-52 הוא אוהד של המועדון כבר שני עשורים. הוא לבש את מדי הקבוצה כשהופיע בגלזגו בשנה שעברה. הראפר, שנולד בלונג ביץ', קליפורניה, הופיע בשורה של סרטי הוליווד ודיבר בעבר על דואט עם אוהד סלטיק סר רוד סטיוארט.