פריז סן ז'רמן ניצחה אמנם אמש (שישי) את האלופה ליל 1:2 אחרי מהפך גדול, אבל לאו מסי, או יותר נכון החילוף שלו במחצית גנבו את ההצגה.
זאת לא הפעם הראשונה שמאוריסיו פוצ'טינו מחליף את הפנומן הארגנטיני, שממש לא היה רגיל לכך בתקופתו בברצלונה, ונראה שכל פעם שזה יקרה ההתעסקות תהיה בעיקר בחילוף ולא בתוצאת המשחק.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: רויטרס)
"מסי יצא בעצת הרופא כדי לשמור עליו", הסביר פוצ'טינו בסיום את החלטתו. כן כשירות רפואית או לא, העובדות מדברות בעד עצמן: לראשונה מזה 16 שנים, הפרעוש לא כבש או בישל בליגה מפתיחת הליגה ועד תחילת נובמבר.
בזמן שבתקשורת הצרפתית עוד התעסקו במהפך המרשים של פ.ס.ז' בחצי השני (ללא מסי), בספרד התייחסו רק לארגנטיני. "הבצורת של מסי נמשכת", נכתב ב'מארקה'. ב'מונדו דפורטיבו' הוסיפו: "מסי נאלץ לא לעלות לחצי השני בעקבות כאבים בשרירים".
3 צפייה בגלריה
הפנים אומרות הכל. מסי לאחר שהוחלף
הפנים אומרות הכל. מסי לאחר שהוחלף
פוצ'טינו ומסי בפעם הקודמת שהחליף את הכוכב
(צילום: AP)
מי שיצא להתקפה, פחות או יותר נגד כולם, היה המנהל המקצועי לאונרדו: "הדבר היחיד שאני לא אוהב זה ששופטים אותנו. יש דרך לדבר ולבקר, אבל זה קצת יותר מדי. אני יודע שאנחנו לא מספיק טובים, אבל תנו כבוד לשחקנים הגדולים שהגיעו ולמאמן. זה מתחיל לחרוג מכל גבול. להגיד שהמאמן לא מבין כלום בכדורגל, שהוא נולד אתמול, שהשחקנים שצירפנו לא שווים כלום?".
לאונרדו המשיך במתקפה: "יש אנשים שרוצים להיראות טוב אז הם מדברים על פ.ס.ז', זה קידום אישי. אנחנו לא במיטבנו, אבל יש לנו 10 ניצחונות, תיקו והפסד. אי אפשר לדבר ככה על מסי, ניימאר וקיליאן אמבאפה. לגבי סרחיו ראמוס, ידענו שיש לו בעיה, אתם מתנהגים כמו התקשורת הספרדית".
3 צפייה בגלריה
אמבאפה עם לאונרדו
אמבאפה עם לאונרדו
לאונרדו עם אמבאפה. "אי אפשר לדבר ככה"
(צילום: AFP)
לאונרדו לא מודאג מהיכולת של ניימאר ומסי עד כה העונה: "הביקורת על ניימאר לא הוגנת. הוא שיחק מצוין היום. שחקן שהולך למסיבות לא משחק ככה. אני לא מודאג מכלום, אם השחקנים לא משחקים טוב - אנחנו מדברים איתם".