באה לריב: הבלאנקוס נכנעו 0:1 למאיורקה
(באדיבות ONE)
ריאל מדריד הפסידה היום (ראשון) בפעם השנייה בחמשת מחזורי הליגה האחרונים. הבלאנקוס נוצחו 1:0 על ידי מאיורקה ואם ברצלונה תנצח את סביליה במשחק המאוחר, הפער בין השתיים יצמח כבר לשמונה נקודות.

ויניסיוס שוב היה במוקד תשומת הלב ולאו דווקא מסיבות טובות. במהלך המחצית השנייה אחד משחקני מאיורקה, אנטוניו ראיו, התגרה בוויניסיוס והצמיד את הסמל שעל חולצתו לעבר פניו של הברזילאי כשהוא דורש ממנו למעשה לנשק את הסמל. הברזילאי עצמו ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה ולא ישחק במשחק הליגה הקרוב. שחקני מאיורקה ביצעו עשר עבירות על ויניסיוס במהלך המשחק. זה הכי הרבה שבוצעו על שחקן ריאל מדריד במשחק אחד מאז איסקו מול ריאל בטיס ב-2013. מאמן מאיורקה חאבייר אגירה אפילו הודה: "מפאו ביקש שאחליף אותו כדי שיקבל סטנדינג אוביישן (בגלל שהוא ביצע הרבה עבירות על ויניסיוס). אני מכיר אותו".
1 צפייה בגלריה
אנטוניו ראיו שחקן מאיורקה עם ויניסיוס שחקן ריאל מדריד
אנטוניו ראיו שחקן מאיורקה עם ויניסיוס שחקן ריאל מדריד
דרש ממנו לנשק את הסמל. ראיו עם ויניסיוס
(צילום: AFP)
בלם ריאל נאצ'ו, שכבש שער עצמי, הודה אחרי המשחק: "כל האווירה שנוצרה סביב ויניסיוס לא מועילה לאף אחד. לא לו, לא לכדורגל ולא לצופים שמתעסקים סתם על הילד. אנחנו חייבים לשים את השטויות האלה בצד". על המשחק עצמו אמר הבלם הוותיק: "ידענו שיהיה משחק קשה בגלל שעת הפתיחה. זה חבל".
מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי: "עכשיו נתמקד בגביע העולם לקבוצות. אנחנו מתרגשים לקראת זה". על התקריות בהן היה מעורב ויניסיוס אמר האיטלקי: "זו לא תמיד אשמתו. היריבים תמיד עושים לו פרובוקציות, תראו מה שקרה היום". אנצ'לוטי התייחס לפנדל, אותו בעט מרקו אסנסיו לא טוב ופרדראג ראיקוביץ' הדף. "בחרתי את אסנסיו במקום רודריגו כי הוא בטח חשב על הפנדל שהחמיץ במונדיאל, זה יכול היה להשפיע עליו".
פורסם לראשונה: 17:31, 05.02.23