שחקני ארסנל חגגו עם אוהדיהם בסיום ה-0:4 המרשים אמש (רביעי) על אברטון במשחק השלמה מהמחזור ה-7 בליגה האנגלית. השחקנים של מיקל ארטטה, שעד לפני כשבועיים וחצי איבדו את הפסגה ונראו כמי שלא מסוגלים לנצח - סופרים כבר שלושה ניצחונות רצופים ויתרון של חמש נקודות בפסגת הפרמייר-ליג על פני האלופה מנצ'סטר סיטי.
בוקאיו סאקה פתח את מסכת הכיבושים עבור ארסנל בדקה ה-40 לאחר בישול של אולכסנדר זינצ'נקו, ובישל את השני לגבריאל מרטינלי דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. מרטין אודגור כבש את השלישי (71) ומרטינלי השלים צמד בדקה ה-80 וחתם את התוצאה. מעבר לחשיבות הניצחון בכל הקשור למאבק האליפות, ארסנל גם גמלה ליריבה שניצחה אותה לפני חודש.
2 צפייה בגלריה
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
שוב מוליכים את הליגה בגאון. שחקני ארסנל חוגגים
(AP)
סאקה ומרטינלי, כוכבי הניצחון מאתמול, רשמו נתון מרשים כשכל אחד מהם כבש אתמול את שערו העשירי העונה (שערו השני במשחק של מרטינלי העלה את מאזנו ל-11 כיבושים). מדובר בשני החלוצים הראשונים העונה בפרמייר-ליג (מאותה קבוצה) שמגיעים לספרות כפולות במניין השערים שכבשו.
באשר לסאקה - זה לא ציון הדרך היחיד שנרשם אתמול. החלוץ בן ה-21 הפך לשחקן השישי הכי צעיר בתולדות הפרמייר-ליג שמגיע ל-50 שערים ואסיסטים. ברשימה לפניו: מייקל אואן, וויין רוני, רובי פאולר, ססק פברגאס וכריס סאטון.
2 צפייה בגלריה
שחקן ארסנל בוקאיו סאקה
שחקן ארסנל בוקאיו סאקה
מרשים. בוקאיו סאקה
(EPA)
בתקשורת האנגלית חלקו שבחים לתותחנים, שמפתיעים את כולם עם החוסן שהם מפגינים - זאת לאחר שנים של חוסר הישגיות בעיקר. "בעבר, ארסנל הייתה מאבדת את העשתונות, אבל לא עוד. הקבוצה של ארטטה מסוגלת לשחק כדורגל עוצר נשימה, ובו זמנית להיות עם עצבים מפלדה", כתב העיתונאי אוליבר הולט בדיילי מייל. "ארסנל מציגה מנטליות של אלופה - היא במירוץ, והיא כאן כדי להישאר".
לארסנל לא נותר יותר מידי זמן כדי להנות מהניצחון ומהמחמאות. ביום שישי תארח מוליכת הליגה האנגלית את בורנמות', ותקווה להגדיל זמנית את הפער בפסגה לשמונה נקודות ולהלחיץ עוד יותר את מנצ'סטר סיטי.