אילקאי גונדואן הגיע לברצלונה בקיץ שעבר כרכש נוצץ, אולם נראה כעת שהגרמני בדרך החוצה מבארסה ונמצא על סף קאמבק למנצ'סטר סיטי, ממנה נפרד בקיץ הקודם. כך לפי דיווחים בספרד ובאנגליה.
גונדואן בן ה-33 לא נמצא בתוכניות של האנזי פליק לקראת העונה הקרובה, הקשר הגרמני רצה להילחם על מקומו אבל כעת ברצלונה לוחצת עליו לעזוב בגלל הקשיים הכלכליים שלה. כדי לרשום את שחקן הרכש החדש דני אולמו היא תצטרך לפנות מקום בתקרת השכר שלה, ועזיבתו של גונדואן צפויה לחסוך לה 15 מיליון יורו. ברצלונה אף תאפשר לקשר בן ה-33 לעזוב בחינם, העיקר שהיא תוכל לרשום את אולמו, עליו שילמה 60 מיליון יורו ללייפציג.
1 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה אילקאיי גונדואן
שחקן ברצלונה אילקאיי גונדואן
בדרך חזרה לאנגליה. אילקאי גונדואן
(Pau BARRENA / AFP)
צמד ללבנדובסקי, 1:2 לברצלונה נגד ולנסיה
(ONE)
נראה שהמועמדת הראשית לקלוט את אילקאיי גונדואן היא מנצ'סטר סיטי. גונדואן שיחק בסיטי שבע עונות ואף שימש כקפטן הקבוצה, הוא היה אחד השחקנים הבולטים בזכייה בליגת האלופות בעונת 2022/23 וזכה עם הסיטיזנס בחמש אליפויות אנגליה. סיטי לא רצתה שהוא יעזוב בקיץ שעבר, אבל גונדואן החליט שהוא רוצה אתגר חדש ועבר לברצלונה.
הקשר הגרמני מחזיק גם בהצעה מהליגה הסעודית, אבל נראה שהאיחוד עם פפ גוואדיולה מתקרב. סיטי נתקלה בבעיה במרכז השדה לאחר שאוסקר בוב הצעיר שבר את רגלו וגמר את העונה, וגונדואן יכול בהחלט לפתור את הבעיה הזאת.