זה כנראה אחד הסיפורים המוזרים ביותר ששמענו בכדורגל העולמי, בטח בשנים האחרונות. על-פי מספר פרסומים, ההתאחדות הרומנית חוקרת האם אדגר יה, שחתם בפברואר האחרון בדינמו בוקרשט, הוא אכן השחקן שעלה לכר הדשא במדי קבוצת הפאר במיל' או שאולי מדובר באחיו התאום אדיליניו.
אדגר יה כבר הפסיק לשחק חמישה משחקים (ו-240 דקות) במדי דינמו בוקרשט, הנאבקת בתחתית הליגה הרומנית, אך לאחרונה חשדו בקבוצה כי לא מדובר בשחקן אותו החתימו לפני שלושה חודשים.
1 צפייה בגלריה
אלדגר לה
אלדגר לה
הגיע או לא לרומניה? אדגר יה
(צילום: Carlos Rodrigues/Getty Images)
העיתונאי עמנואל רוסו סיפר כי ראשי דינמו לא הבינו איך אותו שחקן מדובר לא יודע לדבר אנגלית, על אף שנאמר להם שכן על-ידי סוכנו. לאחרונה אף חשו שמדובר בתרמית ודרשו מהשחקן להציג בפניהם את רישיון הנהיגה שלו, אך זה סרב. מה שכמובן הדליק עוד נורה אדומה.
שחקן העבר והנשיא לשעבר של המועדון, פלורין פרוניאה, התייחס למקרה: "התחלתי לעשות שיחות טלפון, התקשרתי לחברים ושאלתי אם הדברים שפורסמו אמיתיים. אני לא יכול להאמין לזה, אבל אף אחד לא הכחיש".
ב"מארקה" הספרדי, שפרסמו גם כן על הסיפור בהרחבה, טענו כי אם יתברר כי אכן מדובר בתרמית, המועדון צפוי לספוג עונש של הפחתת 8 נקודות, שלמעשה יוריד אותו לליגת המשנה ברומניה. "אם הם שיחקו לא עם השחקן האמיתי, ייתכן מאוד שיהיו עונשים. בדיקת DNA תוכל להכריע בנושא הזה. ברור שדינמו, אם וכאשר, לא התכוונה מעולם לשתף את האח התאום במקום האח הנכון", אמר בכיר בהתאחדות הרומנית.
אדגר יה (30) עוד היה בסגל ברצלונה בין השנים 2012 ל-2015, אבל לא באמת מצא את מקומו ונדד באירופה, בין היתר, בליל, נאנט, פיינורד, טרבזונספור ובשאקשהיר. יש לו אף הופעה אחת בנבחרת פורטוגל. אדלינו, למי שמתעניין, שיחק לאחרונה ברסנדה מליגה השלישית בפורטוגל.
וולה מטורף של דה פול מכריע את סלטה ויגו
(ONE)