אולימפיאקוס בהלם, ולא רק היא: כל התקשורת היוונית הופתעה אתמול (חמישי) מה-1:4 המהדהד של מכבי ת"א בפיראוס, במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר הקונפרנס-ליג.
העיתונים ביוון נדהמו מהיכולת החלשה של אולימפיאקוס, שהגיעה למשחק בכושר נהדר וחטפה שוב תבוסה מול נציגה ישראלית - מה שהופך את משחק הגומלין למשימה כמעט בלתי אפשרית עבורה.
2 צפייה בגלריה
מינדיליבאר
מינדיליבאר
קיבל הארכת חוזה, דווקא אחרי התבוסה. מינדיליבאר
(צילום: EPA/GEORGIA PANAGOPOULOU)
"אולימפיאקוס ראתה קבוצה ישראלית - וכל השדים עלו שוב", נכתב ב-SDNA. "אחרי הרביעייה ממכבי חיפה, הגיעה התבוסה למכבי ת"א. הקבוצה תצטרך לעשות דברים מדהימים כדי לעלות".
"זה סיוט. שני שערים ברבע שעה, מאיפה זה הגיע?", נכתב ב"נובה". "אולימפיאקוס ניצחה ב-7 המשחקים הקודמים, ונקלעה לפיגור 2:0 בדקה התשיעית. ההתחלה הכי רעה שיש. אי אפשר לבקש משהו יותר גרוע".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
זהבי חוגג בפיראוס. "היה חופשי פעם אחר פעם"
(צילום: AP Photo/Thanassis Stavrakis)
מי שחגג מול אולימפיאקוס היה ערן זהבי, שכבש צמד נהדר. "הוא המעניש הגדול ביותר. אי אפשר להשאיר אותו לבד מול השער", הוסיפו. "זהבי היה חופשי פעם אחר פעם". גם באתר sport 24 החמיאו לכוכב הצהובים: "הוא הבקיע שערים גדולים יותר, אבל זה הרגיש כאילו הוא לא היה צריך להתאמץ".
רק שלמרות התבוסה, מאמן אולימפיאקוס, לואיס מנדיליבאר, דווקא קיבל בשורה טובה בסיום המשחק: הקבוצה האריכה את חוזהו עד לקיץ 2025. "יכול להיות שהמרירות מהתבוסה הבלתי צפויה, שהייתה סכין בלב למועדון, הוכיחה להנהלה שזה הזמן הכי מתאים להראות אמון במאמן ולתמוך בו", נטען בתקשורת היוונית.