עומרי גלזר אומנם מבוקש במספר קבוצות ברחבי היבשת - ביניהן שטרסבורג וסביליה - אבל נראה שהסכום אותו הכוכב האדום בלגרד דורשת עבורו (כ-4.5 מיליון אירו) ירתיע אותן. מה עוד שלגלזר, אחד המצטיינים באלופה הסרבית, יש חוזה עד 2027 במרקאנה - כך שאלופת סרביה לא ממהרת לשום מקום.
דיווח מסקרן היום (רביעי) ב"אינפורמר" מספר כי במידה וגלזר אכן ימשיך בכוכב האדום - הוא עשוי לשתף פעולה עם שחקן נבחרת איראן, מוחמדג'באד חוסיינג'אד. על-פי הפרסום, גורם בכוכב האדום אישר שהמועדון מעוניין בשחקן וכי הצעה ראשונית הוגשה לקבוצתו ספהאן. "זה מתקרב", נכתב בדיווח.
1 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
גלזר
(צילום: Shaun Botterill/Getty Images)
מוחמדג'באד חוסיינג'אד
חוסיינג'אד בן ה-20 כבש העונה שני שערים וחילק חמישה בישולים ב-22 משחקים. אשתקד ערך השחקן את הופעת הבכורה בנבחרת הלאומית, שכידוע הודחה בשלב הבתים במונדיאל האחרון בקטאר.
אם וכאשר שוער נבחרת ישראל יישאר וחוסיינג'אד יחתום - יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה ביניהם על כר הדשא. כידוע ספורטאים איראנים נוטים לסרב להתמודד מול ישראלים בכל הענפים השונים ובכל המסגרות.
לאחרונה ביקשה המדינה האיסלאמית מפיפ"א "להשעות לחלוטין את ההתאחדות הציונית מכל פעילות הקשורה לכדורגל". על-פי ההודעה, איראן מצפה ל"צעדים מיידיים וחמורים" מצד פיפ"א והמדינות החברות בה כדי למנוע, לדבריה, את המשך "הפשעים של הציונים בעזה".
באוגוסט האחרון הרשויות באיראן נקטו ביד קשה נגד מרים המשקולות מוסטפה רג'אי, לאחר שלחץ את היד של יריבו הישראלי, מקסים סבירסקי, בתחרות שנערכה בפולין. רג'אי הושעה לכל חייו על ידי התאחדות מרימי המשקולות, כאשר בנוסף הרשויות במדינה האיסלאמית אסרו עליו לעסוק בספורט. גם ראש הנבחרת נענש והושעה מתפקידו.
מופע של אלופה: 0:5 נפלא לריאל על אלאבס
(ONE)