"אני פריזאי, יש לי חוזה, אז אני רוצה לזכות בליגת האלופות עם פריז סן ז'רמן", כך הבהיר קיליאן אמבאפה, בראיון שנתן אמש (רביעי) בתוכנית הטלוויזיה הצרפתית, "טו לה ספורט".
בכך שם החלוץ בן ה-24 סוף לכל חרושת השמועות והספקולציות שקשרו אותו עם מעבר אפשרי לריאל מדריד, או אם תרצו לאחת ההעברות החמות שהייתה אמורה להעסיק בפגרה הקרובה את כותרות העיתונים ואתרי הספורט ברחבי העולם.
1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
פטריוט פריזאי. אמבאפה
(צילום: AFP)
הראיון הטלוויזיוני הגיע כחודש לאחר שפ.ס.ז' ואמבאפה הודחו מליגת האלופות כבר בשלב שמינית הגמר, בעקבות הפסד 3:0 (בשני מפגשים) לבאיירן מינכן. בכך, רשמה הקבוצה שנרכשה על ידי רשות ההשקעות הקטארית בשנת 2011, עונה נוספת ללא זכייה בתואר האירופי הנחשק ביותר.
אמבאפה, שהאכזבה הגדולה רשומה גם על שמו, העניק את התשובה ל"טו לה ספורט" לאחר שנשאל האם יש לו רצון לזכות בליגת האלופות, ובכך הוא הבהיר, שהחלום שלו עם פ.ס.ז' תקף לפחות גם לעונת המשחקים הבאה, כששני השמות הגדולים שמובילים היום את המועדון – לאו מסי וניימאר, ככל הנראה יעשו את דרכם החוצה כבר בקיץ הקרוב.
אז אם אתם אוהדי ריאל מדריד, שקיוו לראות את אמבאפה קורע רשתות לצד חברו לנבחרת קארים בנזמה - תצטרכו לחכות עם חלום הקומבינציה הצרפתי הזה לפחות שנה נוספת.