אחרי שהעבירה את יום כיפור בבית המלון בבודפשט, נבחרת ישראל תמריא היום (ראשון) לאודינה לקראת משחק החוץ נגד איטליה במסגרת ליגת האומות (שני, 21:45). ארגונים פרו-פלסטינים מתכוונים להגיע לעיר האיטלקית ולהפגין נגד נבחרת ישראל, מה שהוביל להעלאת כוננות במשטרה המקומית.
הנבחרת הפסידה בכל שלושת המשחקים שלה עד כה (3:1 לבלגיה, 2:1 לאיטליה ו-4:1 לצרפת) ומחפשת נקודות בכורה בדרג 1. הצורך בנקודות רק גובר לאור האפשרות של ירידה לדרג הרביעי בקמפיין מוקדמות המונדיאל שיחל במרץ 2025.
2 צפייה בגלריה
פרץ
פרץ
יפתח בהרכב? פרץ במשחק הקודם נגד איטליה
(צילום: AP Photo/Denes Erdos)
2 צפייה בגלריה
חלאילי
חלאילי
בנבחרת הודפים את הביקורות כלפיו. חלאילי
(צילום: Attila KISBENEDEK / AFP)
אם הנבחרת תפסיד גם בשלושת המשחקים שנותרו בקמפיין, היא עלולה להינזק באופן משמעותי. כרגע הכחולים-לבנים מדורגים במקום האחרון בדרג השלישי לקראת הגרלת שלב הבתים של מוקדמות המונדיאל ונבחרת בולגריה עשויה להיכנס במקומה, זאת אם תשיג ארבע נקודות במשחקים שנותרו לה בליגת האומות מול צפון אירלנד, לוקסמבורג ובלארוס.
מי שעשוי לשוב להרכב הוא דור פרץ אחרי שעומרי גאנדלמן שב לבלגיה בשל פציעה בגבו. גם אלעד מדמון על הכוונת, אחרי שהיה מושעה מהתמודדות נגד צרפת בשל צבירת כרטיסים צהובים. עומרי גלזר, ששגה בגדול בשער הראשון מול הצרפתים, ימשיך לקבל את הקרדיט ויפתח בהרכב מחר.
בתוך כך, בנבחרת התייחסו לטענות כלפי ענאן חלאילי, שאיבוד כדור שלו במשחק נגד צרפת הסתיים בשער של היריבה: "להפיל את התיק של הפסד לצרפת על ענאן חלאיילי זה במקרה הטוב לא הגון. נכון שהוא עשה פעולה לא נכונה ברחבה, אבל זה היה בקצה השני של המגרש ואפשר היה למנוע את השער הצרפתי. ענאן הוא אחד הכוכבים הגדולים של הכדורגל הישראלי, הוא יחזור לעצמו".