סאגת הקיץ המתסכל של כריסטיאנו רונאלדו לא נגמרת. לאחר שהכוכב הפורטוגלי עזב את האצטדיון לפני סיום משחק הידידות של מנצ'סטר יונייטד מול ראיו וייקאנו ביום ראשון, המנג'ר החדש של השדים האדומים אמר כי ההתנהגות הזו "לא מקובלת".
בריאיון בהולנד, אריק טן האח נשאל על כך והשיב כי "היו עוד הרבה שחקנים שעזבו", ולאחר מכן הוסיף: "אני בהחלט לא מסכים עם זה. זה לא מקובל. לכולם. אנחנו קבוצה, ושחקן צריך להישאר עד הסוף".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו. לא נראה מרוצה
(צילום: getty images)
תגובתו של המנג'ר למעשה סותרת תגובה קודמת של המועדון, שלפיה "אין להם בעיה" עם כך שרונאלדו עזב את האולד טראפורד לפני סיום המשחק. מצבו המעורפל של הסופרסטאר מוסיף כאב ראש למאמן ההולנדי, עוד לפני שריקת הפתיחה של העונה בליגה האנגלית.
רונאלדו בן ה-37 הוחלף בהפסקת המחצית במשחק הידידות, שהסתיים בתוצאה 1:1. הוא נצפה נוטש את האצטדיון לפני תום ההתמודדות לצידו של המגן בן ארצו דיוגו דאלוט, שלא שותף במשחק. כתוצאה מכך הוא ספג ביקורת מצד פרשנים ועיתונאים בממלכה.
2 צפייה בגלריה
אריק טן האח
אריק טן האח
אריק טן האח. כאב ראש, עוד לפני שהעונה התחילה
(צילום: getty images)
על פי הדיווחים, רונאלדו רוצה לעזוב את יונייטד כדי לשחק בליגת האלופות, אבל נכון לעכשיו הוא חתום על חוזה לעונה נוספת ביונייטד. השדים האדומים סיימו במקום השישי בפרמייר-ליג בעונה שעברה, והשיגו כרטיס רק לליגה האירופית.