ברצלונה פתחה את העונה הנוכחית בצורה שמזכירה נשכחות עם שמונה ניצחונות בעשרה משחקים בכל המסגרות ולא פחות מ-29 שערים. כשליש מהכמות הובקעה על ידי רוברט לבנדובסקי, שבגיל 36 ממשיך לספק תוצרת מרשימה. כעת, על פי העיתון 'ספורט', מסתמן כי חוזהו של החלוץ הפולני בדרך להארכה אוטומטית.
בדיווח נטען כי כשלבנדובסקי חתם בבארסה, הוכנס בחוזה סעיף לפיו אם ישותף בלפחות 55 אחוז ממשחקי הקבוצה בעונה הנוכחית, חוזהו יוארך אוטומטית בעונה נוספת. נכון לעכשיו, הפולני עומד על מאה אחוזים.
1 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי
(AP Photo/Joan Monfort)
זוהי עונתו השלישית של לבנדובסקי בברצלונה, עמה הוא הספיק לזכות באליפות ספרד בעונת 2022/23 ובסופר-קופה הספרדי. העונה הוא התאחד מחדש עם האנזי פליק, שאימן אותו בשנים 2019-2021 בבאיירן מינכן, שם הם זכו יחדיו, בין השאר, בשלוש אליפויות, שני גביעים ופעם אחת בליגת האלופות.
ברצלונה ולבנדובסקי, שצועדים בראש טבלת 'לה-ליגה' עם שבעה ניצחונות בשמונה מחזורים ויתרון שלוש נקודות על פני האלופה ריאל מדריד שבמקום השני, יתמודדו מחר (ראשון, 17:15) במשחק חוץ נגד אלאבס שבמקום ה-11. הקטלאנים יקוו לחזור למסלול הניצחונות בליגה לאחר ההפסד המפתיע - הראשון שלהם העונה בזירה המקומית - במחזור שעבר לאוסאסונה.