הכוכב האדום בלגרד של ברק בכר ועומרי גלזר תנסה לרשום מחר (רביעי, 22:00) ניצחון ראשון העונה בליגה האלופות, כשתתארח אצל ר.ב לייפציג במסגרת המחזור השלישי של המפעל. כ-2,000 אוהדי חוץ צפויים להגיע למשחק, והמשטרה הגרמנית קמה על רגליה והתכוננה ברצינות לאורחים מסרביה.
בפאתי לייפציג, על הכבישים הראשיים, הוקמו מחסומים לשליטה בתנועה נכנסת ויוצאת, נכתב ב-"Leipziger Volkskeitung", שם הוסיפו כי לאורך ההיסטוריה אוהדי הכוכב - שידועים בכך שהם רועשים והולכים אחרי קבוצתם לכל מקום - נודעו כמי שיוצרים תקריות. לכן, כל רכב עם לוחית זיהוי סרבית עבר בדיקה קפדנית, וגם כוחות משטרה ממחוזות אחרים הגיעו ללייפציג.
2 צפייה בגלריה
שוטר גרמני בודק רכב
שוטר גרמני בודק רכב
כל רכב עם לוחית זיהוי סרבית עבר בדיקה קפדנית
(צילום: EPA/Anna Szilagyi)
ובנושא אחר, לקראת המשחק, קשרה ההתקפי של לייפציג כריסטוף באומגרטנר דיבר על היריבה. האוסטרי, שמשחק כקשר התקפי, הגיע הקיץ ללייפציג לאחר שבילה חמש שנים בהופנהיים, איתה שיחק פעמיים מול הכוכב האדום בשלב הבתים של הליגה האירופית בעונת 2020/21. הוא אפילו כבש ב-0:2 של הופנהיים בגרמניה, בעוד המשחק השני הסתיים ללא שערים.
"זו יריבה מאוד חזקה ו'מגעילה' שמקלקלת את המשחק שלך כשיש לך את הכדור", העיד הקשר. "הם מוגדרים קודם כל על ידי משחק ההגנה שלהם. הם לא יתנו לנו כלום, אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה ולכפות את סגנון המשחק שלנו. אם נעשה את זה, אז אני בטוח שנוכל לנצח בשני המשחקים".
2 צפייה בגלריה
כריסטוף באומגרטנר
כריסטוף באומגרטנר
"הכוכב קבוצה 'מגעילה'". באומגרטנר
(צילום: Luciano Lima/Getty Images)
השער שלו מול הכוכב היה בהופעתו הראשונה בקריירה במסגרת אירופית. "זה רגע ממש יפה שאני אוהב להיזכר בו", שיתף באומגרטנר. "שערים ראשונים הם תמיד משהו מיוחד. אולי במשחק הקרוב אכבוש את השער הראשון שלי בליגת האלופות. זה יהיה נהדר לעשות זאת שוב נגד הסרבים".
הכוכב האדום נמצאת במקום האחרון בבית 7 עם נקודה משני משחקים, אחרי הפסד 3:1 לסיטי בחוץ ו-2:2 מול יאנג בויז ברן בבית. לייפציג במקום השני עם שלוש נקודות אחרי 1:3 על יאנג בויז בחוץ והפסד בתוצאה זהה לסיטי בבית.