המונדיאל רק נגמר, אך הליגות והגביעים המקומיים ברחבי אירופה כבר חזרו לפעילות.

גביע הליגה האנגלי

מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 0:2 | משחקי גביע הליגה הם הזדמנות מצוינת לניסוי כלים וזה בדיוק מה שעשה אריק טן האח. קאסמירו שיחק כבלם, מרטין דובראבקה פתח בין הקורות וארון ואן-ביסאקה קיבל הזדמנות נדירה בהרכב, וגמל עם יכולת נהדרת ובישול נפלא לשער הראשון של כריסטיאן אריקסן (27). הקשר הדני הוא היחיד מבין שחקני יונייטד שנסעו לקטאר שלא רשם טורניר טוב, אך הוא שם את העובדה הזו מאחור והמשיך את היכולת הטובה שאפיינה את ביצועיו טרם היציאה לפגרה. מרקוס רשפרוד, שכבש שלושה שערים במדי נבחרת אנגליה במונדיאל למרות שפתח רק במשחק אחד, המשיך גם הוא את הכושר המצוין שלו עם שער נפלא (57). מוליכת ליגת המשנה רשמה הפסד ראשון לאחר תשעה משחקים.
2 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד
כבש שער יפה. רשפורד
(צילום: רויטרס )
בלקבורן - נוטינגהאם פורסט 4:1 | המפגש בין הקבוצה מצמרת ליגת המשנה לזו מתחתית הליגה הבכירה היה עוד פחות צמוד ומאוזן ממה שמספרת התוצאה. הארוחת אמנם החזיקה פחות בכדור (48 אחוז מהזמן), אך רשמה לא פחות מ-26 איומים על השער לעומת שלושה בלבד של האורחת. ברנאן ג'ונסון כבש ראשון בפנדל, סקוט ווהארטון איזן (44) וג'סי לינגארד החזיר את היתרון (53) ובישל לטאיו אווני את השלישי (79).
צ'רלטון - ברייטון 0:0 (3:4 בפנדלים) | ברייטון, עדיין ללא אלוף העולם שלה אלכסיס מק אליסטר כמובן, הודחה על ידי צ'רלטון מליג1, הליגה השלישית בהיררכיה האנגלית. ההתמודדות הוכרעה בפנדלים אחרי 0:0 ב-90 דקות וזה היה דו קרב דרמטי במיוחד שהוכרע עם 3:4 לצ'רלטון אחרי שבע בעיטות לכל אחת מן הקבוצות.

ליגיונרים

אראנס דה גטקסו - ריאל ויאדוליד 5:1 | המארחת מהליגה הרביעית עלתה ליתרון מפתיע מרגליו של ארנס גצ'ו (29), אך הוא לא החזיק יותר מדי זמן. סרחיו אסקודרו איזן (35) ועל סף הירידה למחצית הוסיף בישול לשון וייסמן מהפך. איבן סאנצ'ז (53), קיקה פרס (76) וסרחיו לאון (81), שהחליף את חלוץ נבחרת ישראל בדקה ה-67, השלימו את החגיגה.
ניאה סאלמיס - א.א.ק לארנקה 2:0 | אלטמן הלוהט כבש את השער החמישי שלו בליגה והשמיני בכל המסגרות. בנוסף, קבוצתו עלתה באופן זמני למקום הראשון בטבלה כשעקפה את אפואל ניקוסיה, שתשחק רק מחר. חוסה רומו כבש את השער הראשון במשחק (34), כשהחלוץ הישראלי הכפיל את התוצאה בדקה ה-39 והוחלף תשע דקות לסיום ההתמודדות.
סלטיק - ליבינגסטון 1:2 | משחק נהדר לליאל עבדה בניצחון העשירי ברציפות של קבוצתו. זה התחיל עם גרימת שער עצמי של איו איו אוביליי והמשיך עם בישול לקיוגו פורוהאשי. היפני שלא זומן לסגל נבחרתו למונדיאל שכבש את שערו ה-11 העונה. ניקי דבלין רק צימק סמוך להפסקה. עבדה גם מצא את הרשת בדקה ה-74 אך השער נפסל על ידי ה-VAR. הישראלי כבר עם שבעה שערים ושני בישולים העונה.
2 צפייה בגלריה
ליאל עבדה שחקן סלטיק
ליאל עבדה שחקן סלטיק
הופעה נהדרת שלו. עבדה
(צילום: רויטרס)