את השינוי שעוברת אינטר מיאמי עם לאו מסי כבר כעת קשה לפספס. בלעדיו, הקבוצה צברה רק 18 נקודות ב-22 משחקי ליגה, שמציבות אותה במקום האחרון במזרח. איתו, היא ניצחה בשני משחקיה במסגרת גביע הליגות (מפעל משותף לקבוצות ה-MLS והליגה המקסיקנית), כשאחרי שער הניצחון הדרמטי מול קרוס אסול המקסיקנית בבכורה, הלילה (בין שלישי לרביעי) חגג מסי עם צמד ובישול ב-0:4 על אטלנטה יונייטד. הפעם מסי קיבל לראשונה את חולצת ההרכב יחד עם חברו סרחיו בוסקטס ואף ענד את סרט הקפטן.
"מאז שמסי ובוסקטס הגיעו, האווירה השתנתה", שיתף מגנה הימני של הקבוצה דיאנדרה ידלין. "שחקנים נרגשים, אבל עצם הנוכחות שלהם נותנת לכולם יותר ביטחון. הקבוצות שמשחקות נגדנו יותר מפחדות". המאמן טאטא מרטינו הוסיף על מסי: "בשנתיים האחרונות הוא הוריד מעצמו עול עם ההישגים בנבחרת. זה מתבטא בהכל - ביום יום שלו, בהצהרות שלו, בגישה. הוא מרגיש חופשי".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי וסרחיו בוסקטס
לאו מסי וסרחיו בוסקטס
"האווירה השתנתה". מסי ובוסקטס
(צילום: REUTERS/Marco Bello)
כמו במשחק הבכורה של מסי, כמובן שגם הפעם היו רגעים שהפכו ויראליים ברשת. את שערו השני חגג מסי בצורה מיוחדת מאוד, כשפנה אל חברו הטוב ובעלי הקבוצה, דיוויד בקהאם, בתנועת "תחזיק את הבירה שלי". בנוסף, עוד לפני המשחק גנב את ההצגה בנו של די ג'יי חאלד, אחד המוזיקאים המפורסמים בעולם, שלא יכול היה לעצור את הדמעות כאשר עלה למגרש לצד "הפרעוש".
עד הלילה, רק שחקן אחד מאינטר מיאמי - שנוסדה ב-2018 - רשם צמד ובישול באותו המשחק, והיום הצטרף אליו לא רק מסי, אלא גם רוברט טיילור הפיני. מדובר בניצחון בהפרש הגבוה ביותר בתולדות המועדון לצד ה-1:5 על סינסנטי לפני שנתיים. אטלנטה - האקסית של מרטינו - הפכה לקבוצה ה-100 שמסי כובש נגדה במשחק רשמי.
2 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
פתיחה חלומית. מסי
(Megan Briggs/AFP)
והיה גם רגע פחות יפה. מסי הוחלף בדקה ה-78, וחלק מהאוהדים החליטו כבר בשלב זה לעזוב את האצטדיון. "מסי דמות כל כך חשובה, אבל הייתי מצפה שאנשים יישארו עד הסוף כדי להריע לקבוצה", אמר על כך מרטינו.