האם אנטואן גריזמן נמצא בדרך חזרה לאתלטיקו מדריד? לאחר שבימים האחרונים עלו דיווחים בנוגע לנפילת הטרייד שתוכנן בין ברצלונה לקולצ'ונרוס, שבמסגרתו סאול והכוכב הצרפתי יחליפו כתובות, כעת נשיא המועדון ממדריד החיה את האופציה.
אנריקו סרסו ענה על שאלות עיתונאים בנושא, ולמרות ניסיונות היתממות אמר במפורש שבעניין זה "הכל יכול להיות", אחרי שניסה לטעון שלא ידוע לו "באיזה שלב נמצא המו"מ, אם בכלל יש כזה. גם לא שאלתי".
3 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
(צילום: getty images)
בזמן שגריזו נחוש לעזוב, נראה שעניינים כלכליים מסבכים את העסקה, אף על פי שהרושם הוא שגם ברצלונה הייתה שמחה לפנות מקום בתקציב בדרך להשארת לאו מסי, בטח לאור היכולת שהפגין הרכש הנוצץ בשתי עונותיו עד כה. על פי דיווחים שונים, אופציה נוספת שהקטלאנים בודקים בעניין טרייד על גריזמן היא זו של פאולו דיבאלה מיובנטוס.
באותה נשימה, לא ברור מה רצונו של סאול בן ה-26, שסוכנו הבהיר כי יש לו אופציות רבות לשקול הקיץ. שמותיהן של מנצ'סטר יונייטד וליברפול מהפרמייר ליג עלו גם הם בהקשר שלו. גם בעניין האפשרות של מעבר של החלוץ למרסיסיידרס התבטא סרסו בעמימות כשאמר: "אני לא יודע אם הם הגישו הצעה".
3 צפייה בגלריה
סאול ניגס
סאול ניגס
סאול. "יש הרבה אופציות לשקול"
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
פליקס חוגג
פליקס חוגג
פליקס חוגג
(צילום: AFP)
כשנשאל על עתידו של ז'ואאו פליקס, הכוכב הפורטוגלי הצעיר שהפך בעונה החולפת לשחקן ספסל אצל צ'ולו סימאונה, סרסו היה ברור יותר והתעקש שעתידו במועדון מובטח: "הוא שחקן אתלטיקו מדריד, יש לו חוזה לטווח ארוך, והוא אחד מהשחקנים המובילים בכדורגל האירופי".