ריאל מדריד העניקה העלאת שכר משמעותית לשני כוכביה הגדולים מהעונה שעברה, ג'וד בלינגהאם ו-ויניסיוס ג'וניור, כך על פי דיווחים בספרד, ההחלטה התקבלה בעקבות הצטרפותו של קיליאן אמבאפה.
לפי הדיווחים בספרד, המועדון מעוניין למנוע חיכוכים אפשריים בסגל ולשמר את המוטיבציה של שחקניו המובילים. בלינגהאם ו-ויניסיוס היו הכוכבים של הקבוצה בעונה שעברה והובילו אותה לזכייה בליגת האלופות. כעת שניהם ירוויחו 15 מיליון אירו לעונה כמו קיליאן אמבאפה.
1 צפייה בגלריה
ג'וד בלינגהאם וקיליאן אמבאפה
ג'וד בלינגהאם וקיליאן אמבאפה
ג'וד בלינגהאם וקיליאן אמבאפה
(צילום: Angel Martinez/Getty Images)
עם הגעתו של אמבפה והשכר הגבוה שהובטח לו, היו חששות לגבי ההשפעה על הקבוצה ועל ההיררכיה. ריאל מדריד, הנמצאת במצב פיננסי מצוין, החליטה להשקיע כבר עכשיו בהעלאת שכרם של ויניסיוס ג'וניר ובלינגהאם על מנת למנוע בעיות עתידיות.
הצעד הגיע כיוזמה של ריאל מדריד ונשיא המועדון פלורנטינו פרס, ויניסיוס ובלינגהאם לא ביקשו להגדיל את שכרם בעקבות הגעתו של קיליאן אמבאפה, שבנוסף ל-15 מיליון באירו שהוא מרוויח לעונה הוא קיבל גם מענק חתימה שמן מריאל מדריד.
ובנושא אחר, העיתון הגרמני "בילד" דיווח כי ריאל מדריד רוצה להחתים את כוכב באיירן לברקוזן, פלוריאן וירץ, בקיץ הקרוב. מחירו של וירץ צפוי להיות כ-150 מיליון אירו, כשגם מנצ'סטר סיטי נמצאת בתמונה. ריאל מעוניית גם בטרנט אלכסנדר ארנולד מליברפול, כשבמקרה הזה האנגלי צפוי להגיע בהעברה חופשית כי הוא מסיים את חוזהו בליברפול בקיץ הקרוב.