הזכייה ההיסטורית (והמרשימה כמובן) של אנגליה ביורו הנשים הפכה כל אחת ואחת משחקניות הנבחרת לגיבורות של ממש בממלכה. למעמד של כוכבות רוק. כאלו שמוכרות בכל בית והפכו למושא של הערצה של אין ספור ילדות ונערות. ככה זה כש-56 שנות המתנה לתואר של נבחרת אנגלית הגיעו כעת לסופן.
מסתבר שדמיון מפתיע של אוהדת נבחרת אנגליה לקלואי קלי, כובשת שער הניצחון ב-1:2 על גרמניה בגמר היורו הביתי בוומבלי, גרם לאחת מהדיילות בטיסה אליה עלתה לשדרג לאותה אוהדת את מקומה למחלקת עסקים.
3 צפייה בגלריה
סופי וקלואי קלי
סופי וקלואי קלי
סופי וקלואי קלי
(צילום: מתוך הטיקטוק ו-EPA)
צפו במפגש המצחיק בין "הכפילה של קלואי קלי" לדיילת
בסרטון שאותה בחורה, העונה לשם סופי, העלתה לטיקטוק, היא סיפרה: "קיבלתי שדרג חינם כי חשבו שאני קלואי קלי". אחרי שכבר שודרגה למחלקת העסקים, קלואי הקליטה את עצמה לצד הדיילת, ששואלת האם היא שיחקה עבור נבחרת אנגליה לילה קודם. סופי הודתה בפניה: "לא, אבל אני שמחה שאת אומרת לי שאני דומה לה. זו מחמאה ענקית". הדיילת ההמומה ענתה: "את נראית כמו הבחורה שכבשה בגמר".
"הכפילה של קלואי קלי" צברה מאז אותו סרטון 135,378 עוקבים חדשים באינסטגרם - וכמובן נסיעה חינם במחלקת עסקים.
3 צפייה בגלריה
קלואי קלי
קלואי קלי
קלי והחגיגה שנכנסה לספרי ההיסטוריה
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
חגיגות אנגליות
חגיגות אנגליות
כוכבת רוק: קלי על שער ה"טלגרף", ביום שאחרי הזכייה
אבל אי אפשר שלא להתעכב על קלואי המקורית. ב-1999 נוצרה אחת מתמונות הספורט האיקוניות בכל הזמנים, ובוודאי המפורסמת ביותר של כדורגל הנשים. ברנדי צ'סטיין דייקה בפנדל האחרון מול סין, הביאה לארה"ב את גביע העולם, ובטירוף החגיגות גלשה על ברכיה, הסירה את החולצה וחשפה את חזיית הספורט שלה. זה היה רגע משנה עולמות מבחינה תרבותית וחברתית. החל בתחילת השבוע, לפחות בבריטניה, צ'סטיין פינתה את מקומה לקלואי קלי.
החלוצה בת ה-24 כבשה, כאמור, את שער הניצחון בהארכה מול גרמניה ונכנסה לנצח לספרי ההיסטוריה של אנגליה בתור האישה שאחראית לזכייה באליפות אירופה הראשונה בתולדותיה. התמונה שלה תישאר חקוקה כמו זו של צ'סטיין, שכבר אחרי אותו גמר בלתי נשכח בירכה את "היורשת". "ראיתי את המחווה שלך, כל הכבוד. מעכשיו תהני מבירות וארוחות ערב חינם בכל רחבי אנגליה. לחיים!", צייצה צ'סטיין. האמת, גם צ'סטיין לא האמינה שדווקא מישהי שדומה לה תזכה בהטבות.