עילי בן ה-12 יגשים חלום ויראה את מסי. התגייסות של בני המשפחה ומכבי חיפה איפשרה לילד החולה לצפות מחר בשחקן האהוב עליו, הכי מקרוב שיש.
לפני חצי שנה אובחן עילי רון המרוב בן ה-12 מחדרה עם סרטן ראש בדרגה קשה. הוא נותח, וכעת עובר טיפולי כימותרפיה. הוא אמנם אוהד מכבי חיפה, אך מעל הכל הוא מעריץ את כוכב הכדורגל הגדול בעולם, לאו מסי. מהרגע שבו הוגרלה מכבי חיפה לבית אחד עם פריז סן-ז'רמן בליגת האלופות והתברר כי מסי יגיע לישראל, החלו ניסיונות קדחתניים של בני המשפחה, חברים קרובים ולא מעט מכרים לנסות ולהגשים את החלום שלו. כל הניסיונות עלו בתוהו.
1 צפייה בגלריה
הנער עילי רון המרוב
הנער עילי רון המרוב
הגשלים חלום. עילי רון המרוב
(צילום: פרטי)
חבר קרוב של המשפחה לא ויתר, ופנה גם לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר. לבסוף הגיעה הבשורה: מכבי חיפה קיבלה את הפנייה והחליטה להעניק לעילי ולאחיו שני כרטיסים למשחק מחר בסמי עופר.
ירדן, אחיו של עילי, סיפר בהתרגשות: "היה בלתי אפשרי להשיג כרטיס. רוב החודש עילי היה באשפוזים. זו הגשמת חלום עבורו. משום מקום. הוא לא ציפה ולא האמין בזה. הוא באמת מאושר. ברגע שבישרתי לו הוא התחיל לצעוק 'מסי, מסי' ולראות סרטונים של מסי בסלון".
ענת, אמו של עילי, מספרת בדמעות: "עילי הבין שהוא הולך למשחק מחר וכל מה שהוא אומר זה רק 'מסי, מסי'. הוא שמח מאוד, מתרגש מעצם המעמד. זה חלום עבורו לראות את מסי. אם גם יצליח לפגוש אותו זה משהו שלא יהיה אפשר לתאר במילים".