אחרי בצורת של חודשיים - ליאל עבדה חזר להבקיע. שחקן הכנף של נבחרת נבחרת ישראל פתח הלילה (בין שבת לראשון) בהרכב של שארלוט וכבש את השער הראשון ב-0:4 הגדול שלה בבית על ניו אינגלנד רבולושן. מדובר בניצחון ראשון של שארלוט ב-MLS מאז החזרה ה-14 ביולי (באמצע גם הייתה את פגרת גביע הליגה), כאשר אותו משחק היה גם האחרון בו עבדה הבקיע.
בדקה ה-39 עבדה השתלט על הריבאונד לאחר שני ניסיונות הבקעה של חבריו שנעצרו פעמיים ודחק מקרוב את הראשון של המארחת והחמישי שלו העונה. המחצית השנייה הייתה כולה של שארלוט, שכבשה שלוש פעמים מרגלי פפ בייל (65), פטריק אגיימאנג (77) וקרווין קלדרון ורגאס (87).
2 צפייה בגלריה
שחקן שארלוט ליאל עבדה
שחקן שארלוט ליאל עבדה
חזר לכבוש. ליאל עבדה
(AP Photo/John Raoux)
עבדה הוחלף בדקה ה-63 על ידי ורגאס, בעוד עידן טוקלומטי, שערך בשבוע שעבר את הופעת הבכורה במדי שארלוט, נותר על הספסל. הניצחון העלה את שארלוט למקום השישי במזרח.

תיקו נוסף למסי ומיאמי

אחרי שלא הצליחה לנצח במחזור שעבר, מוליכת המזרח, אינטר מיאמי, יצאה למשחק חוץ מול ניו יורק סיטי. המארחת הייתה טובה ומסוכנת יותר במשך מרבית שלבי המשחק, אך מהלך נהדר שהחל אצל לאו מסי והסתיים במסירת רוחב של ג'ורדי אלבה לללאונרדו קמפאנה הסתיים בשער יתרון למיאמי בדקה ה-75.
2 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
פספס ניצחון. לאו מסי
(Vincent Carchietta/Getty Images)
האורחת כבר חשבה שהיא בדרך לניצחון 20 העונה ב-MLS מתוך 30 משחקים, אך בדקה ה-95 הגיע ג'יימס סאנדס, שכבש שער שוויון דרמטי וקבע את התוצאות המשחק - 1:1. מדובר בתיקו שני ברציפות למיאמי, שנותרה במקום הראשון עם יתרון של שמונה נקודות על פני סינסינטי שבמקום השני.