קלווין פיליפס נרכש ע"י מנצ'סטר סיטי לפני שנה ב-42 מיליון ליש"ט והיה אמור להפוך בעונה החולפת לשחקן מוביל אצל אלופת אנגליה ואירופה, אבל זה לא קרה כי הוא לא הרבה לשחק. בריאיון ל"דיילי מייל" הבריטי, פיליפס נפתח ודיבר על העונה הקשה שהייתה לו, וגם על אביו שנמצא בכלא.
"אבא שלי קיבל 12 שנים בכלא על עבירות סמים ואלימות", סיפר פיליפס, "לא ראיתי אותו כבר שש שנים, בפעם האחרונה שראיתי אותו היה היה נראה די מבוגר. צחקנו הרבה ודיברנו על כדורגל, הוא אמר לי שהוא גאה בה. אחרי הביקור הוא אמר שיתקשר אלי וישמור על קשר, זה לא קרה. הלוואי שיכולתי לשחרר אותו ולקנות לו בית. הייתי מוכן לקנות לו כל דבר שיכול לעזור לו. הוא אמר לי שהוא רק רוצה לצאת החוצה ולטייל, הוא גם רוצה לראות אותי משחק כדורגל. הוא לא היה אבא נוכח, הוא בא והלך מחיי, לא כעסתי עליו בגלל זה. הבנתי שזה מי שהוא. אני אחכה לו בחוץ כשהוא ישתחרר".
1 צפייה בגלריה
קלווין פיליפס
קלווין פיליפס
קלווין פיליפס. "לא שוחחתי עם אבא שש שנים"
(REUTERS/Murad Sezer)
למרות שמנצ'סטר סיטי זכתה בטרבל, זאת לא הייתה עונה מוצלחת לפיליפס שפתח בהרכב רק ארבע פעמים בכל העונה ובקושי שיחק: "היה לי קשה עם זה שפפ גווארדיולה אמר שעליתי במשקל במסיבת עיתונאים, אבל הוא המנג'ר והוא קובע, הייתה אי הבנה ביני לבין הצוות המקצועי אחרי המונדיאל, טסתי לחופשה בניו יורק ועליתי במשקל - זה דבר שקורה. בכל מקרה, ידעתי שהשנה הראשונה בקבוצה כזאת גדולה לא תהיה קלה, יש לי עוד חמש שנים בחוזה ואני מאמין שאשתלב בקבוצה. ההחלטה להגיע למנצ'סטר סיטי הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיי".
"למרות שלא שיחקתי הרבה, אני מרגיש שאני רואה את המשחק בצורה שונה לגמרי מאשר איך שראיתי אותו לפני שנה", אמר פיליפס, "אני מרגיש שאני שחקן הרבה יותר טוב ממה שהייתי. זכינו בטרבל, על אף שלא שיחקתי הרבה זאת הייתה חוויה מדהימה".