זה היה צפוי, ועכשיו זה רשמי - רונלד קומאן פוטר הלילה (בין רביעי לחמישי) מברצלונה. המאמן ההולנדי סיים את תפקידו במועדון אחרי פתיחת עונה גרועה במיוחד וההפסד אמש לראיו וייקאנו (1:0), היה הקש ששבר את גב הגמל. בליגה הספרדית הקבוצה מדורגת במקום התשיעי אחרי עשרה משחקים. גם בליגת האלופות מצבה של בארסה לא טוב: היא חטפה פעמיים 3:0 (מבאיירן מינכן ובנפיקה) ומדורגת במקום השלישי בבית שלה עם שלוש נקודות.
גם בעונה שעברה קומאן פתח רע מאוד את העונה, אבל בהמשך ברצלונה הצליחה להתאושש ולהיאבק על האליפות, היא גם זכתה בגביע המלך. ההבדל הוא שאז היה לה את לאו מסי, והיום הוא מככב בפריז סן ז'רמן. כבר בקיץ האחרון, הנשיא ז'ואן לאפורטה רצה להיפרד מקומאן אבל בסופו של דבר הוא נתן לו עוד הזדמנות. אחרי ההפסד לראיו, הנהלת ברצלונה כינסה ישיבת חירום - והוחלט לפטרו.
2 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
רונלד קומאן. הסוף
(צילום: AFP)
ברצלונה סובלת מקשיים כלכליים ועל פי התקשורת הספרדית, היה לה קשה לפטר את קומאן בשל הפיצויים שמגיעים לו. ההולנדי חתום עד תום העונה ושכרו מגיע ל-10 מיליון אירו. אולם בסופו של דבר, כנראה שלא נותרה ברירה אחרת.
המועמד הבולט להחליפו הוא צ'אבי, הקשר האגדי של הקבוצה שהיה חלק בלתי נפרד מתור הזהב שלה. הוא אימן בשנים האחרונות בקטאר. ביממה האחרונה מתרבים הדיווחים לכך שהוא הסכים להגיע לברצלונה ואף לוחץ לסגור בקבוצה. הדיווח האחרון אפילו מדבר על כך שהוא יגיע כבר מחר לברצלונה כדי לחתום על החוזה שלו במועדון.
המועמדים הבכירים הנוספים להחליפו הם אנדראה פירלו האיטלקי, שפתח לא טוב את קריירת האימון שלו ביובנטוס. הוא פוטר אחרי עונה אחת לאחר שיובה איבדה את תואר האליפות וכן הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות ורוברטו מרטינס, מאמן נבחרת בלגיה.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי, יחזור לברצלונה?
(צילום: AFP)