מעבר גדול באנגליה הושלם היום (רביעי) כשמייסון מאונט חתם במנצ'סטר יונייטד. קשר נבחרת אנגליה נמכר מצ'לסי בעסקה שמוערכת בכ-65 מיליון ליש"ט כולל בונוסים עתידיים, וחתם עד 2028 עם אופציה לעונה נוספת.
מאונט בן ה-24 גדל בצ'לסי ורשם במדיה 129 הופעות, במהלכן תרם 27 שערים ו-24 בישולים. יש לו גם 36 הופעות וחמישה שערים במדי נבחרת שלושת האריות, והוא שחקן רב גוני שיכול לשחק כמעט בכל עמדה בקישור ובהתקפה.
ברצלונה הודיעה על צירופו של הבלם בן ה-32 איניגו מרטינס. הבאסקי עבר ללא תמורה וחתם לשנתיים, בעסקה שלמעשה סוכמה כבר לפני מספר חודשים. לחוזהו הוכנס סעיף שחרור בסך 400 מיליון יורו.
מרטינס הבסקי, לו 20 הופעות בנבחרת ספרד, החל את הקריירה בריאל סוסיאדד ועבר לפני חמש שנים ליריבה המושבעת בילבאו. הוא צפוי להיות שחקן ספסל/רוטציה.
הנהירה לסעודיה נמשכה גם היום כשכאל האלי הודיעה על החתמתו של רוברטו פירמינו, שחתם לשלוש שנים בקבוצה. החלוץ הברזילאי מצטרף לשוער צ'לסי לשעבר, אדוארד מנדי שגם חתם בקבוצה הקיץ.
פירמינו בן ה-31 עזב הקיץ את ליברפול אחרי שמונה עונות, בהמלכן כבש כבש 110 שערים ובישל עוד 79 ב-362 הופעות. הוא זכה עם ליברפול בשבעה תארים כולל ליגת האלופות בעונת 2018/19 ואליפות בעונת 2019/20.
* דקלן רייס צפוי בימים הקרובים להפוך לכדורגלן הבריטי היקר בכל הזמנים. הלילה אישרו כלי התקשורת בממלכה שהעסקה סוכמה ושארסנל תשלם לווסטהאם עבורו בסך הכל 105 מיליון פאונד.
* אנדרס אנייסטה בדרך לאיחוד עם לאו מסי וסרחיו בוסקטס? על פי הדיווח של RAC1 הקטאלוני, אינטר מיאמי הגישה הצעה לקשר הספרדי בן ה-39, שעזב הקיץ את ויסל קובה היפנית. גם ג'ורדי אלבה, אקס ברצלונה נוסף, נמצא על הכוונת של הקבוצה מפלורידה.
* אלסנדרו באסטוני חתם לחמש עונות נוספות במדי אינטר. המגן בן ה-24, שהגיע מאטלנטה לפני שש עונות והושאל במשך שתי עונות לפראמה, חתם על חוזה חדש אצל פיינליסטית ליגת האלופות. גם קשר הקבוצה, האקן צ'להאנולו, צפוי לחתום על חוזה חדש בקרוב.
פורסם לראשונה: 12:00, 05.07.23